در انتخابات تنیس روی میز فرصت سوزی نکردیم

در انتخابات تنیس روی میز فرصت سوزی نکردیم

 

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز امروز برگزار شد و طی آن مهرداد علی قارداشی به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

در جریان این مجمع انتخاباتی مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش که ریاست مجمع را بر عهده داشت، گفت: رأی صد درصدی قارداشی نشان می‌دهد عملکرد چهارسال گذشته برای اعضای مجمع قابل قبول بوده است و به همین دلیل رأی به ادامه حضور او دادند.

وی تصریح کرد: طی ۴ سال گذشته اتفاقات خوبی برای تنیس روی میز رخ داد و “اولین” های زیادی رقم خورد. به ویژه مدال نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی قابل تقدیر است.

علی نژاد تصریح کرد: در گذشته در تنیس روی میز مدال آوری زیادی را شاهد نبودیم اما امروز در تمام رده‌های سنی رشد قابل توجهی ایجاد شده و مدال آور هستیم. این در حالی است که در تنیس روی میز به خاطر قدرت شرق آسیایی‌ها واقعاً مدال آوری سخت است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با یادآوری حضور ملی پوشان تنیس روی میز در میادین کسب سهمیه المپیک گفت: وزارت ورزش در انتخابات این فدراسیون فرصت سوزی نکرد و ظرف ٨٠ روز انتخابات را برگزار کرد. امیدوارم نمایندگان تنیس روی نیز بتوانند در میادین کسب سهمیه موفق باشند. البته که برای ما عملکرد هم مهم است.

علی نژاد همچنین از سرپرست فدراسیون در سه ماه گذشته که امانت دار خوبی برای تنیس روی میز بود، برای قارداشی در دوره جدید ریاست آرزوی موفقیت کرد.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *