دانشگر، نفوذی جدید استقلال از جناح چپ(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقات جالب استقلال در دو هفته گذشته در پست دفاع چپ رخ داده است. جایی که محمد نادری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. هفته گذشته با وجود اینکه هرویه میلیچ و متین کریم زاده در این پست حضور داشتند اما محمود فکری تصمیم گرفت از وجود محمد دانشگر استفاده کند. این مدافع وسط برای اولین بار در پست دفاع چپ به میدان رفت و همین موضوع باعث ناراحتی هرویه میلیچ و اعتراض او شد.

بعد از استوری اعتراضی میلیچ به نیمکت نشینی اش سرمربی استقلال این بازیکن کروات را در اختیار باشگاه قرار داد و او نیز در مصاف با آلومینیوم حضور نداشت.

دانشگر، نفوذی جدید استقلال از جناح چپ(عکس)دانشگر، نفوذی جدید استقلال از جناح چپ(عکس)

در این شرایط محمود فکری برای دومین بازی متوالی از دانشگر در پست دفاع چپ استفاده کرد. این مدافع بلند قامت که در گذشته بازی در پست دفاع راست را تجربه کرده، حالا در سمت چپ به میدان رفته است. نفوذ های دانشگر اگرچه برای اهالی فوتبال چندان آشنا نبود اما سعی داشت در قامت یک مدافع چپ توپ را جلو ببرد و با ارسال هایش تیم خود را صاحب موقعیت کند.

اگرچه دانشگر تمام توان خود را در پست دفاع چپ به نمایش گذاشت اما با توجه به اینکه او تجربه بازی در این پست را ندارد، در برخی صحنه‌ها پشت سرش خالی ماندو در فاز دفاعی با مشکل مواجه بود. حال باید دید در مسابقه دربی با توجه به بازگشت نادری و میلیچ آیا باز هم فکری از دانشگر در دفاع چپ استفاده می‌کند یا خیر.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *