خوشحالی پپ از بازگشت مدافع انگلیسی به ترکیب

خوشحالی پپ از بازگشت مدافع انگلیسی به ترکیب

به گزارش “ورزش سه”، درحالیکه منچسترسیتی امروز به اولدترافورد می‌رود تا دربی شهر منچستر با یونایتد بازی کند پپ گواردیولا سرمربی این تیم به ستایش از جان استونز مدافع ملی پوش انگلیسی این تیم پرداخت و گفت هرگز اعتقادش به استونز را از دست نداده بوده و از بازگشت او به ترکیب سیتی خوشحال است.

استونز که از سال ۲۰۱۶ از اورتون به سیتی ملحق شده ۱۴۱ بار پیراهن این تیم را به تن کرده و از جمله بازیکنان باتجربه و تاثیرگذار این تیم به حساب می آید. استونز در تیم ملی انگلیس هم بازیکن فیکس بوده از جمله مهره های مورد اعتماد گرت ساوت گیت در این تیم است. با اینحال استونز فصل گذشته از ترکیب اصلی سیتی فاصله گرفت و گواردیولا در تابستان رون دیاس و ناتان ایک را خرید تا شاید جانشینی برای استونز پیدا کند. اما گواردیولا حالا تایید کرد که پشیمان شده و از بازگشت استونز به قلب خط دفاعی تیمش خوشحال است.

گواردیولا در این باره گفت: ” برای جان استونز خیلی خوشحالم. در نهایت بازیکنان هستند که باید خودشان را ثابت کنند و ما در این مورد نمی توانیم کمکی به آنها بکنیم. نظر من درباره استونز همیشه ثابت بوده و تغییر نکرده. ما وقتی او را از اورتون خریدیم مطمئن بودیم کیفیت لازم برای درخشش در سیتی را دارد. بازیکنها هم انسان هستند و مشکلات فوتبالی و زندگی خصوصی دارند. او حالا جایگاه خودش را بدست آورده و با روحیه ای که از او می شناسم شک ندارم دوران فوتبالی طولانی ای خواهد داشت”.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *