خزانه دار فدراسیون بالاخره استعفا داد

 

خزانه دار فدراسیون بالاخره استعفا داد

 

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ژیمناستیک از ساعت ۱۰ صبح امروز با ریاست مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک آغاز شد. در این جلسه طاهره طاهریان نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت.

در ابتدای این جلسه کلیپی از اقدامات و موفقیت های ژیمناستیک در سالهای اخیر به نمایش گذاشته شد. در ادامه این جلسه زهرا اینچه درگاهی گزارشی از عملکرد فدراسیون و موفقیت ها و مدال آوری ژیمناستیک در دو سال و نیم فعالیت خود در این فدراسیون ارائه کرد.

در ادامه این جلسه حسابرس فدراسیون گزارش مالی مربوطه را ارائه کرده و آن را مطابق با استانداردهای لازم دانست. در بخش حسابرسی عنوان شد که دو دستگاه آپارتمان در اختیار فدراسیون و به نام علی نشوادیان از کارمندان سابق فدراسیون است.

محمد محسن نوری خزانه دار فدراسیون در این خصوص اعلام کرد که اقرار نامه مربوطه را برای برگرداندان دو آپارتمان به نام فدراسیون اخذ کرده ولی هنوز اقدام عملی در این خصوص انجام نشده است.

نوری در ادامه عنوان کرد: من را اجبار کرده اند که استعفا دهم اما من هیچ تخلفی انجام نداده ام. من حتی به دادگاه احضار نشده ام و عملکرد کاملاً شفافی دارم. تهمت های زیادی به من وارد شده است ولی خوشحالم که حسابرس عملکرد من را در این دو سال مطلوب عنوان کرده است. من از ۷ صبح تا ۴ بعد از ظهر برای کارهایی که در وظایفم نبود فعالیت می کردم.در بسیاری از موارد از جیب خودم هزینه کردم و بسیار برای بحث های مالی دوندگی کردم. اگر لازم به استعفای من است استعفایم را اعلام می کنم ولی از مجمع می خواهم نظرش را در این مورد بگوید.

بازرس فدراسیون نیز به مواردی از جمله سرنوشت نامعلوم کمک های مالی استانی واریز شده به حساب فدراسیون، تنخواه گردانی خارج از مصوبات هیات رئیسه، مانده ارزی بیشتر از حد معمول در حساب رئیس فدراسیون، خرید ارز در کانالی غیر از وزارت ورزش و جوانان، خرید تجهیزات از جمله سه دوربین و آی‌پد  و … در حالی که ۱۲ قلم از دارایی های فدراسیون که در دست کارمندان سابق است عودت داده نشده است اشاره کرد.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *