خدمات آنلاین آزمایشگاهی در «آزمایش آنلاین»

خدمات آنلاین آزمایشگاهی در «آزمایش آنلاین»
خدمات آنلاین آزمایشگاهی در «آزمایش آنلاین»

بخصوص در سنین بالاتر بهتر است آزمایشات پزشکی را به شکل منظم انجام دهیم. به همین علت در این مطلب به معرفی استارتاپی پرداخته ایم که در زمینه ارائه خدمات آنلاین آزمایشگاهی فعالیت می‌کند و پروسه مراجعه به آزمایشگاه را آسان‌تر کرده است.

آزمایش آنلاین

«آزمایش آنلاین» یک مرکز حرفه‌ای در حوزه خدمات آزمایشگاهی است. این مجموعه که به شکل پلتفرم به فعالیت می پردازد، کلیه فعالیت‌های اجرایی آن توسط مراکز ارائه خدمات و مراقبتهای بالینی در منزل و آزمایشگاه ها می باشد، که دارای مجموز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشند، انجام می‌گیرد.

این شرکت با آزمایشگاه‌ها و مراکز معتبر دارای مجوز وزارت بهداشت همکاری می‌کند. لازم به ذکر است تمام مراکز درمانی همکار، طرف قرارداد با شرکت‌های بیمه هستند.

در حال حاضر آزمایش آنلاین در تهران، تبریز، مشهد، کرج، شهریار، خرم آباد، رشت و بندر انزلی فعالیت دارد و در آینده نزدیک فعالیت خود را در شهرهای دیگر توسعه خواهد داد.

مزایای استفاده از خدمات آزمایش آنلاین

با توجه به ترافیک درون شهری تهران و طرح ترافیک، بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم از خودروی شخصی استفاده نکنیم. همین مسئله باعث می‌شود رسیدگی به بعضی از امور مثل امور پزشکی را به آینده موکول کنیم و به آن بی توجه باشیم.

با شیوع ویروس کرونا و خطر مراجعه به مراکز بهداشتی، بیم آلوده شدن به ویروس باعث می‌شود انجام آزمایش را به تعویق بیندازیم. پیشنهاد ما استفاده از خدمات آزمایشگاهی داخل منزل است.

آزمایش آنلاین این امکان را فراهم کرده است تا افرادی که فرصت مراجعه به آزمایشگاه را ندارند، بتوانند در محل کار خود آزمایش بدهند.

همچنین کهنسالان، توانخواهان و افرادی که به علت آسیب و شکستگی، نمی‌توانند به آزمایشگاه مراجعه کنند، به راحتی می‌توانند در منزل آزمایش را انجام دهند.

اگر آزمایشگاه مورد نظر شما به راحتی قابل دسترس نیست و یا نمی‌دانید برای انجام آزمایش خاص باید به چه مرکزی مراجعه کنید، آزمایش آنلاین بهترین گزینه خواهد بود.

نکته مهم‌تر این که متخصصان آزمایشگاهی برای مراجعه به محل مورد نظر شما، هزینه‌ای بابت رفت و آمد دریافت نمی‌کنند. از طرفی با استفاده از خدمات آزمایش آنلاین، در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. چراکه بدون نیاز به حضور فیزیکی و دریافت نوبت آزمایشگاه، می‌توانید نتیجه تست خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

نمونه گیری آزمایش در محل و زمان مورد نظر شما

اگر می‌خواهید از خدمات آزمایش آنلاین استفاده کنید، در ابتدا باید درخواست خود را برای انجام نمونه‌گیری در وبسایت، اپلیکیشن یا روبات تلگرام ثبت کنید. به‌منظور ثبت درخواست، باید زمان دلخواه برای انجام آزمایش را وارد سایت کرده و نام آزمایشگاه را مشخص کنید.

متخصص آزمایشگاه در زمان مقرر که شما مشخص کرده اید به محل مورد نظر (منزل، محل کار و …) مراجعه می‌کند. همچنین بر اساس نسخه پزشک و دستور مشخص، نمونه گیری را انجام داده و نمونه را به آزمایشگاه منتخب شما تحویل می‌دهد.

بعد از تحویل نمونه به آزمایشگاه، شما می‌توانید جواب آزمایش خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید. نتیجه آزمایش در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل پیگیری و مشاهده است.

آزمایشات تشخیصی و پزشکی

شما می توانید با استفاده از خدمات این شرکت، آزمایش چکاپ پزشکی، آزمایش غربالگری بارداری، آزمایش ژنتیک، آزمایش پرکاری یا کم کاری تیروئید، آزمایش ادرار و … را بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه در منزل یا محل کار انجام دهید.

بانوان برای تشخیص بیماری‌های زنانه یا درمان مشکلات پوستی، به راحتی می‌توانند آزمایشات مربوطه (مثل آزمایش هورمونی) را داخل منزل انجام دهند و از خدمات متخصصین آزمایشگاهی استفاده کنند.

آزمایش آنلاین در زمینه ارائه خدمات شنوایی سنجی، بینایی سنجی و نوار قلب در منزل، نیز فعالیت می‌کند.

تست کرونا بدون مراجعه به مراکز درمانی

در این روزها تمام جهان از جمله کشور عزیزمان ایران، تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. برای جلوگیری از پیشرفت بیماری، کاهش خطر انتقال ویروس و خطرات ناشی از آن، لازم است با مشاهده علائم اولیه به سرعت تست کرونا بدهیم.

همچنین با توجه به این که اکثر مراکز درمانی برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا پر ریسک هستند، انجام تست در منزل گزینه کم خطری بنظر می‌رسد.

در جهت رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تردد در سطح شهر، اگر شرایطی فراهم شود تا افراد بتوانند دور از محیط آلوده، در منزل تست کرونا بدهند، احتمال انتقال بیماری کاهش پیدا می‌کند.

محاسبه هزینه آزمایش

یکی دیگر از خدمات آزمایش آنلاین این است که متقاضیان می‌توانند هزینه آزمایش خود را محاسبه کنند.

به طور مثال پزشک برای شما تست هورمون تیروئید مشخص کرده است و شما نیاز دارید قبل از مراجعه به آزمایشگاه هزینه آن را براورد کنید. با ورود به قسمت محاسبه هزینه آزمایش، نام تست مورد نظر را وارد کنید تا هزینه انجام آن بر اساس تعرفه وزارت بهداشت، محاسبه شود.

نکته مهم این که اگر تحت پوشش بیمه درمان هستید و پوشش مناسب برای انجام آزمایشات تشخیصی و پزشکی دارید، هزینه شما کاهش می‌یابد. بنابراین می‌توانید وارد روبات تلگرام آزمایش آنلاین شوید. سپس تصویر نسخه خود را ارسال کنید تا بر اساس پوشش بیمه‌ای هزینه آزمایش شما محاسبه شود.

پکیج هایی برای چکاپ کامل بدن

بسیاری از بیماری‌ها مثل کبد چرب و اختلال در عملکرد غده تیروئید، با انجام چکاپ سالانه قابل تشخیص است. آزمایش آنلاین  برای تکمیل خدمات خود در زمینه انجام آزمایش در منزل، پکیج‌هایی را برای چکاپ کامل بانوان، آقایان و سالمندان طراحی کرده است. در هر یک از این پکیج‌ها فاکتورهای حیاتی بدن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نکته مهم این که برای انجام چکاپ پزشکی در آزمایش آنلاین نیازی به نسخه پزشک ندارید. متخصص آزمایشگاه بدون دریافت مبلغ اضافه برای ایاب و ذهاب، در محل موردنظر نمونه گیری خون و موارد دیگر را انجام داده و نمونه را به آزمایشگاه موردنظر شما و یا هر آزمایشگاه معتبر دیگری تحویل می‌دهد.

متخصصان در آزمایش آنلاین، با تجهیزات کامل و رعایت اصول پزشکی در محل حاضر می‌شوند و نکات بهداشتی را در حین نمونه گیری به شکل کامل اعمال می‌کنند.

صرفه جویی در هزینه‌های پزشکی با آزمایش آنلاین

در آزمایش آنلاین، برای انجام آزمایشات پزشکی تخفیفاتی برای افراد در نظر گرفته شده است. انجام آزمایشات پزشکی در منزل برای توانخواهان تا ۲۰% تخفیف ارائه می‌شود. همچنین سالمندان عزیز که توانایی برای مراجعه به آزمایشگاه ندارند، می‌توانند تا ۲۵% از تخفیفات آزمایش آنلاین استفاده کنند.

فقط کافی است تاریخ، ساعت و آزمایشگاه موردنظر خود را در سایت آزمایش آنلاین وارد کنید تا متخصصان بدون دریافت هزینه اضافی به محل موردنظر مراجعه کنند و بعد از دریافت نمونه، آن را به آزمایشگاه تحویل دهند.

شنوایی سنجی، بینایی سنجی و نوار قلب در منزل

از سال گذشته و مصادف با سومین سال شروع به کار آزمایش آنلاین، خدمات دیگر تشخیصی نیز با همکاری مراکز معتبر و دارای مجوز در منزل نیز آغاز گردیده است. در این راستا با همکاری مراکز شنوایی سنجی معتبر سرویس شوایی سنجی در محل شروع به فعالیت کرده است. با استفاده از این سرویس هموطنان عزیز می توانند کلیه تست های مربوط به شنوایی سنجی، آزمایش های مربوطه و درخواست های مختلف در خصوص صمعک را می توانند به راحتی از طریق متخصصات همکار با آزمایش آنلاین دریافت نمایند.

۲۱۲۱

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *