حل مشکلات مشترکین برق، اولویت توزیع برق میاندوآب در سال ۹۸

حل مشکلات مشترکین برق، اولویت توزیع برق میاندوآب در سال ۹۸
به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، کاظمی مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب در تشریح جزئیات عملکرد این مدیریت در سال ۹۸ گفت: جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ مشترکین شهری و روستایی و اجرای طرح چاوش و برق رسانی به مشترکین جدید مجموعا ۷۶ دستگاه پست هوایی طی سال ۹۸ احداث و راه اندازی شده است.
وی افزود: برای اصلاح و رفع ضعف ولتاژ پنج منطقه شهری تعداد ۵ دستگاه پست هوایی و یک هزار و ۲۵۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی با اعتبار ۴۵۲۶ میلیون ریال نصب و به بهره برداری رسیده است.
مدیر توزیع برق میاندوآب تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت ولتاژ در روستاهای داش تپه، تپه رش و گرده گل ۳ دستگاه پست هوایی و ۵۳۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی با اعتبار ۲۷۹۶ میلیون ریال جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ احداث شده است.
وی خاطر نشان کرد: برای تامین برق مجتمع ۳۲۰ واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان با اعتباری بالغ بر ۵۵۹۳ میلیون ریال ۵ دستگاه پست هوایی جمعاً با ظرفیت یک هزار و ۳۸۰ کیلوولت آمپر، ۴۵۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و یک هزار و ۵۰۰ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی انجام شده است.
کاظمی اضافه کرد: به منظور برق رسانی به شهرک صنعتی چهاربرج تعداد ۴۳۰ اصله تیر و هزار و ۵۰۰ متر سیم کشی ابتدای خط با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال طی سال ۹۸ اجرا شده است.
وی در ادامه بیان کرد: ۳۶۰ دستگاه چراغ ۱۵۰ و ۷۰ وات در مناطق فاقد روشنایی شهری با صرف اعتبار ۲۰۲۵ میلیون ریال و در مناطق روستایی فاقد روشنایی تعداد ۲۷۰ دستگاه چراغ ۷۰ وات با اعتبار۲۰۸۴ میلیون ریال نصب شده است.
مدیر توزیع برق میاندوآب به برق‌رسانی به ۶۵ متقاضی جدید کشاورزی و صنعتی و خدماتی اشاره کرد و گفت: این اقدام با احداث ۵۸ دستگاه پست هوایی جمعاً با ظرفیت ۴۶۵۰ کیلوولت آمپر و احداث ۳ هزار و ۴۵۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی انجام پذیرفته است.
وی تشریح کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اطلاعات بیش از ۵۶ هزار و ۶۴۱ مشترک شهری در سامانه GIS ثبت شده است.
کاظمی ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای طرح ملی چاوش، مدیریت توزیع برق میاندوآب طی سال ۹۸ اقدامات موثری در راستای اجرای طرح مدیریت ولتاژ برق و رضایتمندی مشترکین و انجام داده است.
وی خاطر نشان کرد: برای در راستای طرح ملی چاوش برای اصلاح ولتاژ ۷۵۰ مشترک تعداد ۵ دستگاه پست هوایی شهری با پیشرفت فیزیکی ۶۵ در صد با اعتبار۴۹۲۱ میلیون ریال در دست اجرا می باشد .
مدیر توزیع برق میاندوآب در ادامه اشاره کرد: طی سال ۹۸ ولتاژ ۴۵۰ مشترک در راستای اجرای طرح چاوش با انجام تعادل بار اصلاح و ولتاژ ۲۵۵ مشترک با تغییر تب ترانس که دارای ولتاژ بالای ۲۴۰ ولت بودند اصلاح شد.
وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به منظور اصلاح ولتاژ ۳۵۰ مشترک در نقاط مختلف شهری و روستایی و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
مدیر توزیع برق میاندوآب عنوان کرد: احداث ۴ هزار و ۱۵۰ متر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی جهت واگذاری ۹۰۲ انشعاب عادی روستایی از دیگر زحمات تلاشگران صنعت برق همیشه بیدار این مدیریت می‌باشد.
کاظمی در پایان سخنان خود به واگذاری انشعاب‌های جدید شهری اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۸ با تلاش‌های پرسنل خدوم مدیریت توزیع برق این شهرستان یک هزار و ۲۳۱ انشعاب عادی شهری خانگی و تجاری واگذار شده که برای واگذاری این میزان انشعاب جدید ۳ هزار و ۲۰۰ متر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی احداث شده است.
۴۸

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *