حضور هزار نفر ازاعضای سازمان جوانان هلال احمر درمراسم دیروز تهران

رضا بامداد اصل در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات امدادرسانی در مراسم روز گذشته تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران گفت: روز گذشته قریب به هزار نفر از اعضای سازمان جوانان هلال احمر برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم تشییع حضور داشتند.

وی افزود: تعدادی از این اعضا به صورت ۵۰ تیم دو نفره سحاب (تیم‌های ارائه دهنده خدمات امدادی و بشر دوستانه) در میان جمعیت حضور داشتند و به هموطنان امدادرسانی می‌کردند.

وی با بیان اینکه سازمان جوانان در مراسم دیروز وظیفه هماهنگی میان تیم‌های امدادی و داوطلبان را داشت، تصریح کرد: به طور کلی اعضای سازمان جوانان با حضور در جمعیت هموطنان تشییع کننده به انجام اقدامات امدادی پیشگیرانه و خدمات رسانی به مردم در صورت بروز هرگونه حوادث ناشی از ازدحام جمعیت پرداختند.

سرپرست سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه خوشبختانه تلفات چشم‌گیری در مراسم دیروز نداشتیم، ابراز داشت: در حال حاضر تعداد خدمات ارائه شده را برآورد نکرده‌ایم اما خوشبختانه تلفات چندانی در مراسم نداشتیم و اغلب حوادث، از حال رفتگی افراد به دلیل ازدحام جمعیت بود.

وی از حضور ۱۲۰۰ نفر از اعضای سازمان امداد و نجات در مراسم روز گذشته سخن گفت و عنوان کرد: نیروهای امداد و نجات نیز با حضور در پایگاه‌های هلال احمر به ارائه خدمات درمانی و امدادی به هموطنان پرداختند.

بامداد اصل یادآور شد: نیروهای سازمان جوانان در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرهای خوزستان، قم و کرمان نیز حضور داشتند و به امداد رسانی پرداختند. در حال حاضر نیز اعضای سازمان با حضور در کرمان در حال خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *