حضور شمشیربازان در جام جهانی بدون کاپیتان و سرمربی

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رویدادهای مصوب فدراسیون جهانی شمشیربازی برای کسب سهمیه امتیاز المپیک، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران قرار است در جام جهانی لوکزامبورگ شرکت کند.

این رقابت ها از جمعه با دیدارهای انفرادی آغاز شده و تا یکشنبه آینده و برگزاری دیدارهای تیمی ادامه خواهد داشت.

علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی که بعد از جام جهانی لهستان در ورشو مانده اند تا پیگیر تمرینات خود در این شهر باشند، امروز از ورشو عازم لوکزامبورگ می شوند تا در جام جهانی پیش رو شرکت داشته باشند، این در حالی است که تا به امروز فدراسیون شمشیربازی هنوز موفق به تهیه بلیت برای سرمربی و کاپیتان تیم ملی نشده است.

پیمان فخری و مجتبی عابدینی سرمربی و کاپیتان تیم ملی شمشیربازی بعد از اتمام جام جهانی لهستان به ایران بازگشتند اما هنوز بلیت لازم برای حضور در جام جهانی لوکزامبورگ برای آنها تهیه نشده است.

این مشکل از آنجایی برای فدراسیون شمشیربازی ایجاد شده که ویروس کرونا و شیوع آن منجر به لغو خیلی از پروازها و انسداد خطوط هوایی برای رفت و آمد به ایران شده است.

به گفته باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، با این شرایط سه ملی پوش ایران به تنهایی و بدون همراهی سرمربی و کاپیتان در جام جهانی لوکزامبورگ شرکت می کنند مگر اینکه تا پایان وقت امروز بلیت لازم تهیه شود که این امر هم با توجه به شرایط فعلی بعید به نظر می رسد.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *