حدود نیم تن مواد مخدر در میرجاوه کشف شد

حدود نیم تن مواد مخدر در میرجاوه کشف شد
حدود نیم تن مواد مخدر در میرجاوه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی ریگ‌ملک شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام کردند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور شوند که مرزبانان با هوشیاری در کنترل نوار مرزی، خودروی مذکور را مشاهده و در عملیاتی پیچیده توانستند از ورود قاچاقچیان به کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در تنگنا و محاصره مرزبانان می‌دیدند با دپو کردن محموله مواد مخدر، از محل متواری شدند و مأموران ضمن توقیف یک خودروی تویوتا، ۴۹۷ کیلوگرم تریاک به همراه مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی که به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک چاه مخفی شده بود را کشف کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران سیستان و بلوچستان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، اظهار داشت: تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *