حامد لک اینبار برای کلین شیت خاکی نشد

حامد لک اینبار برای کلین شیت خاکی نشد

 

به گزارش “ورزش سه”، حامد لک که در فصل گذشته در ماشین سازی حضور داشت، در ادامه در انتقالی جذاب راهی پرسپولیس شده تا با پیراهن شماره ۸۱ اولین چالش خود را در رقابت‌های آسیایی دنبال کند تا یک شروع ویژه داشته باشد.

لک که استارت حضورش در این تیم را با نمایش دیدنی مقابل التعاون در دیدار رفت و چند سیو دیدنی در نیمه اول آن دیدار زده بود، در نهایت با یک کلین شیت این تجربه را پشت سر گذاشت. گلر سرخ‌ها که به نظر می‌رسید کار سختی به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در این تیم پیش رو داشته باشد، در جدال دوم خود در ترکیب پرسپولیس اما یک روز آرام را دنبال کرد و التعاون اینبار تحت فشار مدافعان، به موقعیت مناسبی روی دروازه پرسپولیس نرسید.

دروازه‌بان سرخ‌ها که از انگیزه بالایی برای خودنمایی در این تیم برخوردار است، در دومین تجربه‌اش با پیراهن این تیم نیز موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد تا فعلا شرایط کاملا به سود او پیش برود. لک البته طی دو بازی باقیمانده شرایط سخت‌تری را قطعا تجربه خواهد کرد و تداوم کلین‌شیت مقابل الدحیل و الشارجه می‌تواند شرایط را برای صعود پرسپولیس مهیا سازد و آنها را به رویای خود نزدیک‌تر کند.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *