حادثه خط لوله مارون- اصفهان به‌طور کامل مهار شد

 

حادثه خط لوله مارون- اصفهان به‌طور کامل مهار شد

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، قاسم عرب یارمحمدی گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ آسیب جانی برای ساکنان و مردم روستاهای اطراف و همجوار مسیر خط و نیروهای امدادی نداشته و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است. نیروهای عملیاتی، متخصص و امدادی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تا پایان پاکسازی، ایمن‌سازی کامل و مدیریت بحران در منطقه حضور دارند و به کار خود ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران که در محل حادثه حضور داشته و نسبت به بررسی حادثه اقدام می‌کند، تأکید کرد: با دستور علیرضا صادق‌آبادی، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حضور به‌موقع نیروهای بهره‌بردار و متخصص شرکت خطوط لوله و مخابرات، نیروهای محلی، استانی و نیروهای امدادی و نظامی و انتظامی و با انجام عملیات شبانه‌روزی از طریق ایجاد سد در کانال به‌منظور جلوگیری از پیشروی بیشتر نفت، موفق شدیم در کمتر از ۲۴ ساعت حادثه‌ای با این وسعت و ابعاد را بدون کوچک‌ترین حادثه انسانی به‌طور کامل مهار کنیم.

به گزارش مهر، حوالی ظهر روز یکشنبه (۲۳ آذرماه) به‌دلیل رانش زمین و شکستگی خط لوله انتقال نفت مارون به اصفهان و سرازیر شدن نفت خام در دره‌ای بزرگ واقع در منطقه سرخون، عملیات گسترده‌ای برای ترمیم و رفع پارگی و مهار آتش از نخستین لحظه‌ها پس از این حادثه آغاز شد.


منتشر شده

در

اخبار اقتصادی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *