جمعیت تحت حمایت کمیته امداد در ایلام بالاتر از میانگین کشوری است

جمعیت تحت حمایت کمیته امداد در ایلام بالاتر از میانگین کشوری است
جمعیت تحت حمایت کمیته امداد در ایلام بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر شنبه در نشست شورای مدیران این نهاد با اشاره به اینکه میزان جمعیت تحت حمایت این نهاد در استان ایلام بخاطر محرومیت این استان بیشتر از میانگین کشوری است، گفت: امیدواریم با مشارکت خیرین و دیگر دستگاه‌های اجرایی این استان بتوانیم مشکلات عمده این خانواده‌ها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در این نهاد به نیابت از نظام اسلامی در حال خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان هستیم، گفت: همه در این زمینه وظایف سنگینی داریم و باید بتوانیم به بهترین شکل ممکن نیازهای گوناگون خانواده‌ها را مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ضمن تأکید بر این نکته که توانمندسازی قشر مددجو از برنامه‌های مهم کمیته امداد و از مطالبات مقام معظم رهبری است، افزود: توجه به کرامت و عزت نفس خانواده در فرایند ارائه خدمات گوناگون به آنان همواره باید مورد توجه مدیران و امدادگران این نهاد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رفع نیازهای فرهنگی و آموزشی می‌تواند زمینه ساز توانمندسازی کامل این قشر در زمینه‌های گوناگون باشد افزود: توجه به این موارد شاید از کمک‌های مالی و معیشتی به آنان مهم‌تر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه سنگینی مشکلات اقتصادی و تورم بر دوش مددجویان سنگین‌تر از اقشار دیگر است تصریح کرد: در چند سال اخیر با اینکه دولت در چند مورد اقدام به افزایش مستمری مددجویان و نیازمندان کرده است اما بخاطر میزان بالای تورم در سال‌های اخیر این افزایش مستمری نتوانسته است تغییر چندانی در زندگی این خانواده‌ها داشته باشد و انتظارات آنان را برآورده کند.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *