جشن مبعث رسول اکرم «ص» در «پرنیان هفت رنگ» رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، علی بهرامی تهیه کننده «پرنیان هفت رنگ» گفت: در برنامه امروز به موضوع سفرهای نوروزی نیز می پردازیم و اینکه چرا در شرایطی که نباید به سفر رفت عده ای به سفر رفته اند. قرار است در برنامه با ذکر نکات علمی تأکید کنیم که مردم تا پایان بیماری کرونا به سفر نروند.

وی ادامه داد: این برنامه با توجه به نیاز روز شامل بخش های مختلفی است و امین بختیاری، مونا صفی و معصومه عزیزمحمدی گویندگی، مجید حیدری نویسندگی، فرزاد شریفی صدابرداری، پریا جمالیان آیتم سازی، صدرا ردایی هماهنگی و امیر هوشنگ کریم نیا ارتباطات آن را برعهده دارند.

بهرامی در پایان گفت: بخش های نمایشی این برنامه نیز با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است و آیتم های دیگری مانند نوروز و سلامتی با اجرای آرزو جعفری که پزشک و مدیر کلینیک روانشناسی مرکز بهداشت و درمان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستند نیز در برنامه در نظر گرفته شده است همچنین خواندن پیامک و پخش تلفن مخاطبان نیز از دیگر قسمت های این برنامه است.

«پرنیان هفت رنگ» برنامه زنده و مفرح عصرگاهی رادیو نمایش است که تا پانزدهم فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ روی آنتن می رود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *