تکلیف برگزاری نیمه‌نهایی لیگ کشتی امروز مشخص می‌شود

سید جلال عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نامه نگاری های لازم با شورای تامین استان تهران انجام شده، اظهار داشت: مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد می بایست طبق برنامه در اواخر هفته جاری برگزار شود که ما با توجه به روند برگزاری این قبیل مسابقات از شورای تامین استان استعلام گرفتیم.

وی تصریح کرد: فعلا در انتظار پاسخ شورای تامین هستیم که اگر مشکل خاصی در برگزاری این مرحله از لیگ کشتی نباشد بتوانیم مسابقات را در همان زمان اعلام شده برگزار کنیم. سعی و تلاش مجموعه فدراسیون کشتی هم بر آن است تا این رقابتها طبق زمانبندی قبلی اجرا شود و تیم های فینالیست مشخص شوند.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان گفت: متولیان فدراسیون با تمام توان خود در حال تلاش هستند تا تمامی برنامه های مدون فدراسیون در همان زمان پیش بینی شده اجرایی شود. در همین راستا امیدواریم رقابتهای لیگ کشتی آزاد هم طبق همان برنامه اعلام شده، برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، لغو برخی از دیدارهای لیگ والیبال و فوتسال که قرار بود اواخر هفته برگزار شود، باعث شد تا برگزاری رقابتهای این هفته لیگ برتر کشتی هم با ابهام روبرو شود.

دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه برگزار شود طی آن تیم بازار بزرگ ایران به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران خواهد رفت و تیم‌های تا ثبت جهانی توس و اترک خراسان شمالی هم با هم روبرو می شوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *