توقیف ۱۸ دستگاه خودرو در ایوان

توقیف ۱۸ دستگاه خودرو در ایوان
توقیف ۱۸ دستگاه خودرو در ایوان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید عالی پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، تعداد ۱۸ دستگاه خودرو که رانندگان آنها به رعایت قوانین و مقررات و مصوبات ستاد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بی توجه بودند توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند و تعدادی دیگری خودرو نیز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت موجود و جهت حفظ سلامت عمومی متأسفانه تعداد معدودی از رانندگان بدون توجه به قوانین وضع شده و توصیه کارشناسان بهداشت اقدام به تردد و مسافرت غیر ضرور می‌نمایند که با این کار سلامت خود و دیگران را به مخاطره می‌اندازند و سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کنند لذا پلیس با استفاده از ظرفیت و اختیارات قانونی با متخلفین و تهدیدکنندگان سلامت آحاد جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.

عالی پور بیان کرد: خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان خلافی داشته باشند ضمن اعمال قانون، توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی یادآور شد: امنیت و سلامت مردم اولویت اول پلیس است و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند ورودی‌های شهرستان به شدت و با جدیت کنترل می‌شود و صرفاً به خودروهایی که مجاز به تردد می‌باشند مجوز تردد داده می‌شود و رانندگانی که به قوانین و مقررت وضع شده را رعایت نکنند اعمال قانون می‌شوند.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *