توسعه زیرساخت‌های رشته تیراندازی نقش موثری در قهرمان پروری دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دادگر در جلسه ویدیو کنفرانس با استان های گلستان و همدان اظهار کرد: استان ها را با آمار بیمه شدگان می سنجند لذا با استفاده از ظرفیت های موجود برای این مهم بیشتر باید تلاش کرد.

وی ادامه داد: استان گلستان در المپیاد نخبگان خوش درخشید و با معرفی نفرات نخبه نشان داد که هیات استان در توسعه این ورزش خوب عمل کرده و موفق بوده است. تیراندازی با کسب بیشترین سهمیه المپیک باعث شد نسبت به گذشته بیشتر دیده شود.

دادگر با اشاره به حضور ورزشکاران در لیگ کشوری گفت: لیگ پشتوانه خوبی برای تیم ملی است و در صورتی که تیم گلستان در این رویداد شرکت کند از پرداخت ورودی معاف خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد هیات تیراندازی استان همدان اظهار داشت: این استان با داشتن استعدادهای خوبی همچون مه لقا جام بزرگ تنها مدال آور آسیایی کشور، مینا قربانی ورزشکار با استعداد رشته تپانچه و خانم سکینه خدابنده لو از مربیان ارزشمند تیم ملی، نشان از تلاش این هیات در توسعه ورزش تیراندازی دارد.

رییس فدراسیون تیراندازی بیان داشت: خوشبختانه همگرایی خوبی بین اهالی تیراندازی کشور برقرار است و این همگرایی به ما کمک می‌کند در پیشبرد اهدافمان موفق‌تر عمل کنیم. همدان تحول خوبی در زمینه استعدادیابی داشته که با فراهم کردن این روند می تواند موفقیت های بیشتری کسب کند. در جلسه ای که با وزارت دفاع داشتیم تعدادی سلاح به استان های گلستان و همدان اهدا خواهد شد.

این جلسه با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس، رضا ملک محمدی دبیر برگزار و از استان گلستان، قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان، قربانعلی روشنی رییس هیات و حمیدرضا طباطبایی نایب رییس و از استان همدان محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان، سید ناصر محمودی رییس هیات، علیرضا خرم رودی نایب رییس، فاطمه چهاردلی نایب رییس بانوان، حسین کرمی دبیر، مه لقا جام بزرگ ملی پوش کشورمان و سکینه خدابنده لو از مربیان تیم ملی حضور داشتند.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *