توزیع ۱۲۰هزار بسته غذایی میان نیازمندان اصفهانی در آستانه «رمضان»

 

توزیع ۱۲۰هزار بسته غذایی میان نیازمندان اصفهانی در آستانه «رمضان»

به گزارش خبرگزاری مهر، از شب گذشته مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در اصفهان آغاز شده است تا خیران، مردم و مسئولان با همدلی و همیاری با تأمین بسته‌های غذایی به یاری نیازمندان در شرایط خاص شیوع کرونا و در آستانه ماه مبارک رمضان بشتابند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: با آغاز رزمایش مواسات و کمک مومنانه، مجموعه بسیج و سپاه نیز همراه با مردم به یاری نیازمندان شتافته‌اند.

وی افزود: با تدبیر و اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی، این رزمایش در راستای رفع نیازمندی‌ها و اهدای کمک‌های معیشتی به مردمی که در اثر بیماری منحوس کرونا دچار مشکل شدند در سرتاسر کشور آغاز شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در اصفهان همزمان با سراسر کشور تاکید کرد: این رزمایش شامل دو مرحله است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست که از شامگاه پنج شنبه آغاز شده است ۱۲۰ هزار بسته غذایی برای توزیع میان نیازمندان تهیه شد.

سردار فدا با درخواست از مردم مؤمن و خیر اصفهان برای مشارکت در این امر خداپسندانه بیان تاکید کرد: مرحله دوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و ۶۰ هزار بسته غذایی تهیه و در اختیار محرومان و آسیب دیدگان از کرونا قرار می‌گیرد که ارزش مالی هر بسته دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.


منتشر شده

در

اصفهان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *