توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در طرح افطار علوی بین نیازمندان یزدی

توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در طرح افطار علوی بین نیازمندان یزدی
توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در طرح افطار علوی بین نیازمندان یزدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمدحسین کاظمی اشاره به برگزاری رزمایش ضیافت همدلی در یزد، اظهار داشت: در این رزمایش بیش از ۲ هزار بسته مواد غذایی و اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمندان به همت اوقاف شهرستان یزد توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه ۶۰۰ بسته مواد غذایی تاکنون توسط مراکز افق امامزادگان شهرستان توزیع شده است، افزود: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در شهرستان یزد ادامه خواهد داشت و بقیه بسته‌ها بین نیازمندان دیگر توزیع می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان یزد را برگزاری افطار علوی عنوان کرد و گفت: این طرح نیز توسط مراکز افق امامزادگان شهرستان یزد از دو منبع، موقوفات مرتبط با افطاری همچنین کمک‌های خیری انجام می‌گیرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: طرح افطار علوی به این صورت خواهد بود که پس از جمع آوری کمک‌های خیری و موقوفات مرتبط، به صورت افطاری گرم یا بسته‌های افطاری توسط خادمین امامزادگان شهرستان درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مساجد و اماکن متبرکه سعی داریم تا با طرح افطاری علوی بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم را بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *