توزیع حدود ۷ هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان

توزیع حدود ۷ هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان
توزیع حدود ۷ هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمد رفیع سلطانزاده اظهار داشت: کالاهای اساسی از جمله برنج هندی، شکر، روغن نباتی، گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز به میزان ۶ هزار ۸۱۷ تن به طور کامل جذب و در حال توزیع است.

وی ادامه داد: قیمت هر کیسه برنج هندی ۷۷ هزار تومان، شکر هر کیلوگرم چهار هزار و ۷۰۰ تومان، مرغ منجمد هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان و گوشت گوساله هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا هنگام مراجعه به مراکز توزیع کالاهای اساسی به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و مد نظر قرار دهند و مراکز عرضه کالاها نیز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اقدام به توزیع کالا کنند.

وی ادامه داد: این اقلام در ۷۰ نقطه از شهر زاهدان شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا و افق کوروش و در سایر شهرستان‌ها از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

سلطان زاده تصریح کرد: مراکز توزیع اقلام باید پلاکارد به همراه درج قیمت کالاها را نصب کنند و همچنین مردم در صورت تخلف از مراکز توزیع با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *