توزیع بیش از ۲۸۰ تن کالای اساسی با نرخ دولتی در کاشان

توزیع بیش از ۲۸۰ تن کالای اساسی با نرخ دولتی در کاشان

به گزارش خبرنگار مهر مسعود خاندایی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان با بیان اینکه هم اکنون با توجه به شیوع کرونا و مشکلات مردم در وضعیت جنگ اقتصادی قرار داریم، اظهار داشت: فرمانداری کاشان برای تنظیم بازار شب عید شهروندان کاشانی از ابتدای اسفند سال گذشته تا ابتدای اردیبهشت سال جاری حدود ۳۰۰ تن میوه جات شامل سیب و پرتغال و همچنین برنج با نرخ دولتی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان توزیع کرده است.

وی همچنین با اشاره به توزیع بیش از ۲۸۰ تن کالای اساسی در بین شهروندان کاشانی در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: این مواد که به منظور تأمین بخشی از نیازهای مردم است، شامل برنج و شکر می‌باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با بیان برخی از تصمیم گیری ها برای نرخ کالاهای مورد نیاز شهروندان کاشانی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: یکی از این محصولات زولبیا و بامیه است که مصوب شد با قیمت هر کیلو ۲۰۰ هزار ریال برای فروش به مردم عرضه شود.

رفع مشکلات صاحبان صنایع گلاب‌گیری کاشان

وی همچنین با اشاره به شیوع کرونا و فرارسیدن فصل گلاب و گلاب‌گیری در منطقه کاشان خاطرنشان کرد: طی جلسات متعددی که با صاحبان صنایع گلاب‌گیری و تولیدکنندگان این محصول برگزار شده است، مقرر شد مشکلات آنها در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و حل شود.

خاندایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از مردم از افزایش قیمت مصالح ساختمانی شکایت دارند، افزود: افزایش بی رویه قیمت شن، ماسه و گچ مورد تأیید نیست و نرخ مصوب تا پایان هفته بررسی و اعلام می‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *