توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا بوشهری در نیمه شعبان

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در بررسی توزیع مواد بهداشتی و معیشتی  در مصلای جمعه بوشهر با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و آرزوی برچیده شدن ویروس کرونا در جامعه بشریت اظهار داشت:غیبت حضرت مهدی (عج) امر الهی است و باید بشریت برای ظهور منجی عالم بشریت همراه آماده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از مردم متدین و عاشق ولایت استان بوشهر افزود: مردم در عرصه رسیدگی به افراد نیازمند همواره نقش مهم و تاثیرگذاری داشته‌اند که در بحران  بلایا از جمله ویروس کرونا این نقش پررنگ‌تر  شده است.

امام جمعه بوشهرخدمات گروه‌های جهادی در امر مبارزه با ویروس کرونا ستود و افزود: در عرصه بحران کرونا برخی افراد  از نظر اقتصادی و معیشتی دچار آسیب شدند که رسیدگی به این افراد امری مهم و ضروری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر شناسایی افرادی‌که در بحران کرونا دچار مشکلات اقتصادی و آسیب شده‌اند گفت: با توجه به همراهی مردم در مبارزه با کرونا به ویژه بازاریان، کسبه و دیگر گروه‌هایی که روز مزد بوده‌اند و این بحران بر معیشت و درآمد آنان اثرگذار بود، رسیدگی به این خانواده‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با قدردانی از گروه‌های جهادی در این عرصه خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی و بسیجی در امر رسیدگی به افراد آسیب دیده نقش مهمی ایفا می‌کنند که باید این نوع خدمات تا بهبودی وضعیت جامعه ادامه یابد.

مجری طرح تهیه و توزیع مواد بهداشتی و معیشتی نیز با تبریک نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: گروه‌های جهادی در جریان بحران انتشار ویروس کرونا با تولید و تهیه مواد بهداشتی و معیشتی به یاری افراد آسیب دیده جامعه شتافتند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان  اینکه بسته‌های بهداشتی و غذایی میان خانوارهای آسیب دیده توزیع شد افزود: این اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی که در تعداد انبوه توسط مساجد، هیئات مذهبی و نهادهای مردمی تهیه  شده بود در اختیار ستاد جشن‌های نیمه شعبان(عج) استان بوشهر قرار گرفت.

وی بیان کرد: این  بسته‌ها در مصلی نماز جمعه بوشهر مستقر و با مدیریت ستاد جشن‌های میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) میان اقشار آسیب پذیر و نیازمندان توزیع شد.

۴۸


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *