توریسم ۲۰۲۲ گامی برای معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر

عبدالکریم گراوند شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نمایشگاه سراسری صنایع دستی و جشنواره گردشگری روستایی بوشهر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از ظرفیت هایی که در استان داریم و لازم است که بیشتر به آن بپردازیم گردشگری است که در چند سال اخیر نیز در این زمینه کار شده است. 

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری یکی از کارهایی که صورت گرفت موضوع بومگردی ها بود، در سال های گذشته در حوزه گردشگری از ظرفیت بومگردی و روستاها کار چندانی نشده بود که در ۲ سال اخیر قریب به ۴۸ واحد بومگردی در روستاها به بهره برداری رسید که ۲۹ واحد سال گذشته و ۱۹ واحد در سفر آقای جهانگیری با حضور وزیر میراث فرهنگی افتتاح شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: این نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل های بالای استان بوشهر در حوزه گردشگری است.

گراوند خاطرنشان کرد: در بحث توسعه اقامتگاه ها و ساخت هتل و تکمیل واحدهایی که در حوزه نیازهای بخش گردشگری است خوشبختانه کارهای خوبی آغاز شده که البته تا به نتیجه برسد قدری زمان می برد. 

وی عنوان کرد: بعضی از این هتل ها حداکثر تا هفته دولت به بهره برداری می رسد که اینها کمک و حمایت شده  و می تواند به توسعه گردشگری و رونق کسب و کار و زندگی مردم خصوصا در سواحل کمک کند. 

این مسئول تاکید کرد: استان بوشهر در حوزه سواحل از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که این ظرفیت ها را کمتر استان هایی دارند. استانی که ساحل بسیار زیبایی دارد و روستاهایی که در این ساحل ها قرار گرفته اند می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

عبدالکریم گراوند اظهار کرد: موضوع بوشهر توریسم ۲۰۲۲ می تواند گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر باشد و امیدوارم با کارهایی که صورت گرفته و در دست اقدام است بتوانیم در آینده بحث گردشگری را بیشتر در استان ترویج داده و از این ظرفیت استان بوشهر بیشتر و بهتر استفاده شود.

انتهای پیام 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *