تهیه ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در شهرستان مهریز

تهیه ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در شهرستان مهریز
تهیه ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در شهرستان مهریز

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مسجد ولیعصر شهرستان مهریز و پایگاه نماز جمعه با پویش‌های مردمی و همت ارگان‌های دولتی هزار بسته معیشتی شامل انواع مواد ضدعفونی و غذایی تهیه بسته بندی و بین نیازمندان و بین آسیب دیدگان در بیماری کرونا توزیع شد.

وی عنوان کرد: مساجد به عنوان قرارگاه و پایگاه رزمایش مومنانه برای تهیه و توزیع کمک‌های مردمی مدنظر قرار گرفته است.

محی الدینی ادامه داد: بسته‌ها معیشتی با شعار «از آرم‌ها بپرهیزیم به آرمان‌ها بپردازیم» تهیه شده که این آرمان‌ها همان اهداف سردار سلیمانی و دیگر شهدای کشور اسلامی ایران است.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه سفره‌های پر برکتی در ماه رمضان برای افطاری‌ها و سحری‌های این ماه انداخته می‌شد، بیان داشت: این سفره‌ها باید در این ماه تدام بهتری و بیشتری داشته باشد تا بتوانیم افرادی که صدمات بیشتری را در پی شیوع ویروس کرونا دیده‌اند، یاری دهیم.

وی تصریح کرد: کمک به آسیب دیدگان در دوران بیماری باید به صورت مخفیانه و با اخلاص انجام شود و همه ما خود را سربازان انقلاب اسلامی بدانیم.

محی الدینی گفت: هدف از برگزاری این رزمایش کمک به افراد آبرومندی است که در پی شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدید شدند.

وی بیان کرد: در راستای کمک به افراد نیازمند، سازمان‌های مردم نهاد و پویش‌های مردمی همچنین خانواده‌های معظم شهدا با نذورات خود به نیت صاحب الزمان (عج) و ائمه اطهار (ع)، پای کار آمدند.

محی الدینی با اشاره به آیاتی از کلام وحی در مورد تشویق افراد گفت: دعوت به خیر به معنی اتحاد، برادری و الفت با یکدیگر است که این روزها می‌تواند نمود خوبی پیدا کند و افرادی که توانایی کمک‌های مالی ندارند با دعوت خیرین در این رزمایش شرکت کنند.

این بسته بندی ها با حضور جمعی از مسئولان شهری و روستایی، معتمدان محلی و سازمان‌های مردم نهاد، مسئولان هیأت‌های مذهبی و مؤسسات نیکوکاری در شهرستان مهریز انجام شد.


منتشر شده

در

یزد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *