تهدیدهواپیما خبیثانه بود/سازمان هواپیمایی حقوق مردم را مطالبه کند

تهدیدهواپیما خبیثانه بود/سازمان هواپیمایی حقوق مردم را مطالبه کند

 

لاله افتخاری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقدام جنگنده‌های آمریکایی در تهدید هواپیمای مسافربری ماهان، گفت: اقدام اخیر ایالات متحده یکی دیگر از چهره‌های استکبار است که به این صورت بروز کرده است.

وی با بیان اینکه تهدید هواپیمای مسافربری اقدامی خبیثانه بود تصریح کرد: آمریکایی‌ها بار دیگر نشان دادند که اگر بستر فراهم باشد آنها از هیچ خباثتی فروگذار نمی‌کنند و به هر اقدامی علیه بشریت دست می‌زنند.

وی همچنین گفت: اما در ماجرای اخیر نکته مهمی که کمتر به آن پرداخته شد واکنش برخی چهره‌ها و رسانه‌ها داخلی و خارجی به اقدام تروریستی آمریکا بود که در موارد مشابه هیاهو کرده اند.

افتخاری با اشاره به اینکه این افراد مدعی حقوق بشر و حقوق زنان که همیشه در صحنه هستند غایب بزرگ این حادثه بودند، گفت: مدعیان حقوق زنان و حقوق بشر کجا هستند که نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و صدای مظلومیت سرنشینان این هواپیما باشند؟ هواپیمایی که زن و کودک در آن کم نبودند.

عضو شورای مرکزی موتلفه تاکید کرد: مسئولین وزارت خارجه ما باید بدون تعارف و از موضع اقتدار از این ماجرا به مجامع بین المللی شکایت ببرند و سازمان هواپیمایی ما هم باید به موضوع وارد شود و حقوق مردم ایران را مطالبه کند.

این فعال سیاسی در ادامه اظهار داشت: برخی کشورهای عربی منطقه که به آمریکایی‌ها دست همکاری داده و به آنها اجازه دادند که این دولت تروریستی در خاک آنها پایگاه نظامی داشته باشند، امروز باید ببینند که ایالات متحده چطور امنیت منطقه را به خطر انداخته است و مطلع باشند که دیر یا زود این مسئله گریبان آنها را نیز خواهد گرفت.

منبع : مهرنیوز

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *