تماشای هنرنمایی لیونل مسی؛ در میان کوه و کمر! (عکس)

تماشای هنرنمایی لیونل مسی؛ در میان کوه و کمر! (عکس)

به گزرش “ورزش سه”، تیم ملی آرزانتین امشب در جریان رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف بولیوی خواهد رفت و شرایط خاص این کشور نگرانی های را برای هواداران البی سلسته فراهم کرده است. کشور بولیوی حدود ۳۰۰۰ هزار بالاتر از دریا واقع شده و بازی کردن در چنین شرایطی از نظر تنفسی برای بازیکنانی که عادت ندارند دشوار خواهد بود.

اما تمرینات تیم ملی آرژانتین با بازگشت لیونل مسی بعد از یک سال به اردو در بولیوی پیگیری شده و هواداران عموما علاقمند به کاپیتان بارسلونا نیز برای تماشای تمرینات دست به هر کاری زده اند. تصاویری منتشر شده که نشان می دهد علاقمندان در شرایطی دشوار و در میان کوه و کمر جمع شده و از فاصله ای قابل توجه تمرینات ستاره های آلبی سلسته را تماشا می کنند.

یکی از دشوارترین شب های لیونل مسی در دوران درخشان ورزشی اش در همین بولیوی و در سال ۲۰۰۹ رقم خورد و تیم ملی آرژانتین شش بار درازه اش را برابر این تیم باز شده دید. حالا لیونل اسکالونی امیدوار است امشب شاگردانش در این شرایط جوی دشوار قادر به ارائه نمایش خوبی بوده و سه امتیاز این مسابقه را دشت کنند تا شرایط برای صعود به جام جهانی مانند دوره قبل دشوار نشود.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *