تقلید کمدین خراسانی از محمد نوری/ دستاتو بشور قهر نکن تو با من!

تقلید کمدین خراسانی از محمد نوری/ دستاتو بشور قهر نکن تو با من!
تقلید کمدین خراسانی از محمد نوری/ دستاتو بشور قهر نکن تو با من!

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فکری استندآپ کمدین و مقلد صدا که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران شده بود، درباره کاری که از استاد نوری مربوط به موضوع کرونا در فضای مجازی با صدای او پخش شده است، گفت: من کمدین طنز در خراسان هستم و کارهای کاورخوانی انجام می دهم. از بین کارهای خواننده های خوب مثل احسان خواجه امیری یا آقای نوری که از خواننده های خوب هستند و مردم با کارهایشان خاطره دارند، برخی را تقلید می کنم.

وی با اشاره به بخشی از این قطعه ادامه داد: قطعه مربوط به استاد نوری که فضای مجازی را پرکرد شعرش از رضا اسکندری است.

این کمدین با اشاره به این قطعه کرونایی توضیح داد: ما یکسری از کارهایی که انجام می دهیم مربوط به بحث تقلید صدا است و در این قطعه هم با صدای استاد محمد نوری قطعه را خواندم. اسکندری هم در زمینه چنین شعرهایی خیلی فعال است. او خودش از من پرسید که می توانم شعری را که نوشته است خوانم؟ و بعد خواست با هم تمرین کنیم.

فکری اضافه کرد: اسکندری شعر را گفت و ما هم ضبط کردیم و خیلی خوب شد. از صداوسیمای خراسان هم پخش شد. این شعر در وصف کرونا که در حال و هوایش هستیم سروده و خوانده شد. مردم این کار را از تلویزیون گرفتند و خودشان در فضای مجازی آن را پخش کردند و روی چهره استاد کارهایی انجام دادند.

این کمدین در پایان گفت: سعی می کنم یک قطعه قبل از ۱۵ فروردین آماده کنم و امیدوارم در وصف خود برنامه «فرش بنفشه» باشد. این قطعه با ملودی یک کار خیلی قدیمی به نام «امشب شب مهتابه» است و تلاش می کنیم این کار را قبل از ۱۵ فروردین به برنامه شما برسانیم.

«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.

قطعه‌ای که محمدرضا فکری با تقلید از محمد نوری خوانده است با این شکل آغاز می شود: «هر سه ساعت دستاتو بشور/ ماسک تو بزن/ پیش من نیا/ دست به من نزن/ به دلت نگیر/ قهر نکن تو با من»

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *