تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد/ دورخیز برای کسب سهمیه

تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد/ دورخیز برای کسب سهمیه
تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد/ دورخیز برای کسب سهمیه

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب مرادی سال گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست تمرینات ایده آل خود را انجام دهد و به جای تلاش برای آماده سازی در سالن تمرینات، مدام در کلینیک‌های پزشکی مختلف در ایران و آلمان مشغول درمان بود.

به هر حال مصدومیت کتف مصدوم مرادی رفته رفته با اقدامات ویژه پزشکی و درمانی برطرف شد و سرانجام او توانست اواخر سال گذشته به رغم از دست دادن رقابتهای جهانی، در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میزبانی امارات روی تخته برود و با سه مدال طلا قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم شود.

البته دغدغه های سهراب مرادی برای حضور و درخشش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو همچنان ادامه داشت و او باید در فرصت باقی مانده تا این رویداد بزرگ، به صد درصد آمادگی می رسید. در این وضعیت مصدومیت کتف او هم کاملا برطرف نشده بود و همین موضوع از نظر روحی و روانی در روند تمرینات او تاثیر داشت.

به هر حال شیوع ویروس کرونا و سپس تعویق بازیهای المپیک توکیو باعث شد تا فرصتی ۱۷ ماهه تا حضور سهراب مرادی در المپیک بدست آید و حالا این قهرمان بااخلاق و ارزنده وزنه برداری المپیک و جهان می تواند به خوبی خودش را آماده کند.

بدین ترتیب باید امیدوار بود سهراب بتواند در فرصت باقیمانده تا المپیک در شرایط ایده‌آل و مطلوبی دست یابد و سال آینده به عنوان یکی از شانس های کسب مدال طلای ایران در توکیو به روی تخته برود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *