تعداد مبتلایان کرونا در بوشهر به ۱۴۱ نفر رسید/ ثبت ۹ مورد جدید

تعداد مبتلایان کرونا در بوشهر به ۱۴۱ نفر رسید/ ثبت ۹ مورد جدید
تعداد مبتلایان کرونا در بوشهر به ۱۴۱ نفر رسید/ ثبت ۹ مورد جدید

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۹ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، پنج بیمار ساکن شهرستان دشتستان، دو بیمار ساکن شهرستان بوشهر، یک بیمار ساکن شهرستان گناوه و یک بیمار ساکن شهرستان جم هستند.

وی تصریح کرد: بیماران ساکن شهرستان دشتستان همگی باهم فامیل هستند و در مراسم ختم شرکت و یکدیگر را ملاقات کرده‌اند که در این مراسم یک نفر فامیل از تهران حضور داشته است که چهار نفر آن‌ها پس از ترخیص در منزل تحت مراقبت قرار دارند و یک نفر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارد.

کشمیری افزود: موارد جدید شهرستان بوشهر زن و شوهر هستند و در شهرستان دشتستان با مورد مثبت در یک‌جا مهمان بوده‌اند که هر دو پس از ترخیص در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

وی بیان کرد: دو بیمار جدید دیگر نیز یکی از آن‌ها آقایی ۴۲ ساله ساکن شهرستان جم و دیگری آقایی ۳۷ ساله ساکن شهرستان گناوه هستند که بیمار گناوه‌ای از فامیل‌های فردی است که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام شده و هر دو پس از ترخیص در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تا امروز ۶۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۴۱ نفر) تاکنون ۱۱۷ نفر شامل ۷۰ مرد و ۴۷ زن با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند.

وی تاکید کرد: ۱۶ نفر شامل ۱۰ زن و شش مرد دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *