تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در هرمزگان به ۴۶۴ نفر رسید

تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در هرمزگان به ۴۶۴ نفر رسید

تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در هرمزگان به ۴۶۴ نفر رسید

 

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرشیدی دوشنبه شب در نشست با خبرنگاران در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۴۰ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، که یک‌هزار و ۷۸۰ نفر از این تعداد ترخیص شده‌اند و ۱۳۴ نفر همچنان بستری، ۹۹ نفر ایزوله، ۲۲ نفر در ICU و ۱۳ نفر در بخشهای عادی بستری هستند.

فرشیدی اظهارداشت: ۳ هزار و ۴۷۸ نفر به صورت سرپایی به دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه گیری شده‌اند که تنها ۴۶۴ مورد مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در هرمزگان تا کنون ۲۱ نفر بر اثر این بیماری در هرمزگان فوت کرده‌اند، عنوان کرد: آمار کرونای مثبت در استان هرمزگان به ۴۶۴ نفر افزایش پیدا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۰ نفر در استان شامل ۵ نفر در بندرعباس، ۲ نفر در قشم، ۲ نفر در میناب و یک نفر در رودان به شمار کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد. ۴۱۹ نفر از این تعداد با بهبود وضعیتشان ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ۲۷ بیمار حاد تنفسی بستری هستند.

وی اضافه کرد: بندرعباس با ۲۴۱ مورد، میناب با ۶۵ مورد، کیش با ۵۲ مورد، قشم ۳۴۰ مورد، حاجی آباد ۲۰ مورد، بندر لنگه ۱۵ مورد، پارسیان ۱۲ مورد، رودان ۹ مورد، بندر خمیر ۶ مورد، بستک سه مورد و جاسک یک مورد، جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.


منتشر شده

در

هرمزگان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *