تشریح برنامه‌های هفته « بسیج کارگری » در کرمانشاه

تشریح برنامه‌های هفته « بسیج کارگری » در کرمانشاه

داوری تصریح کرد: از ده نفر از بسیجیان فعال در حوزه بسیج کارگری تقدیر به عمل می‌آید و افزون بر این نشست هیئت اندیشه ورز کارگری در استان تشکیل خواهد شد همچنین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا انجام خواهد گرفت.
این مسئول بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با همکاری بانک توسعه تعاون به واحدهای تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی تسهیلاتی بنا به میزان مورد نیاز آنها پرداخت خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: ۱۰ فقره وام قرض الحسنه از طریق بانک رفاه کارگران و ۱۰ فقره وام کم بهره از طریق صندوق کارآفرینی امید به کارگران بسیجی پرداخت می‌شود.
مسئول بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه شمار کارگران بسیجی استان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: در هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری، مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌ها بررسی می‌شود تا منجر به تعطیلی و تعدیل نیروی آنها نشود و اعضای این هیئت را افراد تصمیم گیر در حوزه جامعه کارگری از جمله مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تأمین اجتماعی، نمایندگان تشکلات کارگری و نمایندگان بانک‌ها تشکیل می‌دهد.
وی افزود: امسال نیز با توجه به نامگذاری سال به نام جهش تولید مشکلات جامعه کارگری بررسی می‌شود و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *