تردیدها در مورد قرارداد نجات Bulb Energy نگرانی از سقوط قریب الوقوع را افزایش می دهد

تردیدهای فزاینده در مورد یک معامله نجات برای Bulb Energy این نگرانی را ایجاد کرده است که بریتانیا در آستانه بزرگ‌ترین ورشکستگی تامین‌کننده‌اش تا کنون، حتی در شرایطی که تنظیم‌کننده وعده «اقدام جسورانه» برای محافظت از میلیون‌ها خانوار در برابر عمیق‌تر بحران انرژی را می‌دهد.

Bulb، هفتمین شرکت بزرگ بریتانیا تامین کننده انرژی، در حال مذاکره با چندین شرکت برای تضمین کمک مالی است تا بتواند به خدمات رسانی به ۱.۷ میلیون مشتری خانگی خود در میان قیمت های عمده فروشی گاز و برق در زمستان امسال ادامه دهد.

اما منابع به گاردین گفته اند که هزینه نجات Bulb، که تصور می شود بین ۶۰۰ میلیون پوند تا یک میلیارد پوند بدهی دارد، ممکن است برای اکثر شرکت ها بسیار سنگین باشد. کمک دولت، به این معنی که تعداد خانوارهایی که از آغاز ماه سپتامبر مجبور به یافتن یک منبع انرژی جدید شده اند، می تواند کمک کند. دوبرابر از سطح فعلی حدود ۲.۱ میلیون است.

پیش از این، زمانی که شرکت‌های انرژی از بازار خارج می‌شدند، مشتریان فعلی آنها به رقیب زیر نظر تامین‌کننده آخرین راه‌حل دولت تخصیص داده می‌شدند. طرح.

با این حال، سقوطی به بزرگی Bulb احتمالاً رگولاتور را ملزم به استفاده از یک سرپرست ویژه برای فعال نگه داشتن شرکت در طول زمستان قبل از عادی شدن قیمت ها و ورود خریداران بالقوه می کند. یک منبع گفت، تامین کننده را بخرید.

منابع دیگر گزارش هایی مبنی بر اینکه Ovo Energy، Octopus Energy و Shell Energy علاقه مند به خرید Bulb نشان داده اند را تایید کردند. همچنین مشخص می‌شود که Centrica به Bulb علاقه مند است و ممکن است برند و تجارت خود را به عنوان یک شرکت خواهر بریتیش گاز که مالک آن است حفظ کند.

یک سخنگوی Bulb گفت که این شرکت. “با چندین طرف برای تامین بودجه اضافی” در حال گفتگو بود و مذاکرات به پیشرفت خوبی ادامه داد.

در دو ماه گذشته، ۱۳ تامین کننده انرژی به دلیل ناتوانی خود از کار افتاده اند. تا از عهده هزینه های پرشتاب بازار انرژی برآیند که از افزایش سقف تنظیم کننده در قبوض استاندارد انرژی پیشی گرفته است. سه مورد دیگر در اوایل سال سقوط کردند.

در نامه ای سرگشاده به صنعت در روز جمعه، رگولاتور Ofgem قول داد که مشاوره در مورد نحوه محاسبه سقف قیمت انرژی در ماه آینده برای اطمینان از اینکه به تامین کنندگان اجازه می دهد هزینه های خود را بازیابی کنند.

راهنمای سریع

سقف قیمت انرژی بریتانیا چیست و چگونه کار می کند؟

نمایش

سقف قیمت انرژی چگونه کار می کند؟/ p>

این سقف، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات بازار انرژی از زمان خصوصی‌سازی، از ۱ ژانویه ۲۰۱۹ برای ۱۱ میلیون خانوار با تعرفه‌های پیش‌فرض که به عنوان تعرفه‌های متغیر استاندارد (SVT) شناخته می‌شوند، اجرایی شد. دولت به تنظیم کننده انرژی، Ofgem، گفت که سقف را تعیین کند، زیرا وزیران استدلال می کردند که افراد در SVT توسط شرکت های بزرگ انرژی که از وفاداری مصرف کنندگان سرمایه گذاری می کنند، از بین می روند. این حد یک حد مطلق نیست، اما حداکثر تامین کنندگان می توانند در هر واحد انرژی و برای شارژ ثابت شارژ کنند. برای مترهای پیش پرداخت سقف جداگانه ای برای ۴ میلیون خانه وجود دارد.

پس چرا قیمت ها بالاتر می رود؟

به طور خلاصه: اگر قیمت های بازار انرژی بالاتر رود، کلاهک نیز باید بالاتر حرکت کند. این سقف به گونه ای طراحی شده است که منعکس کننده هزینه هایی است که تامین کنندگان انرژی با آن روبرو هستند، که بزرگترین آن تامین گاز و برق از بازارهای عمده فروشی است. در ماه‌های اخیر، بازارهای انرژی به دلیل عرضه تنگاتنگ گاز جهانی به بالاترین حد تاریخی رسیده‌اند که باعث یکی از شدیدترین افزایش‌های قیمت انرژی در تاریخ شده است. قیمت‌های بازار از زمان اعلام سقف جدید به افزایش خود ادامه داده‌اند، به این معنی که احتمال افزایش مجدد در ماه آوریل وجود دارد که تنظیم‌کننده ارزیابی‌های هزینه‌های خود را بازنگری کند.

آیا راهی برای جلوگیری از افزایش وجود دارد؟

در گذشته، خانواده‌ها می‌توانستند با صرف چند دقیقه در یکی از سایت‌های مقایسه متعدد، یا با ثبت نام در یک

Ofgem هیچ تغییر خاصی پیشنهاد نکرد اما انتظار می رود صنعت از این فرصت استفاده کند و سقف قیمت را که فقط دو بار در سال تغییر می کند، استفاده کند، برای پاسخگویی بیشتر به نوسانات در بازار با تغییر هر چند وقت یکبار هر سه ماه یک‌بار.

جاناتان بریل، مدیر اجرایی رگولاتور، نوشت: «این زمان‌های چالش برانگیزی هستند و نیاز به اقدام جسورانه دارند.

این اولین تغییر عمده در سقف قیمت از زمان در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شد برای محافظت از خانوارها در برابر قبوض انرژی ناعادلانه با تحمیل حداکثر بر اساس هزینه‌های خرید و تامین گاز و برق یا بسیاری از تامین کنندگان انرژی در حال مبارزه هستند که انتظار می رود در زمستان امسال از بین بروند. تنظیم کننده قصد دارد در مورد تغییرات در ماه نوامبر مشورت کند و انتظار دارد که آنها را در فوریه قبل از افزایش بعدی قیمت انرژی که برای آوریل پیش بینی می شود، ارائه دهد.

سخنگوی Ofgem گفت که در صورت موارد بیشتر تأمین‌کنندگانی که آن را رد می‌کنند و دولت «فرایندهای قوی» برای اطمینان از تداوم عرضه برق و گاز مشتریان و حفظ مانده اعتباری آنها داشته است.

Ofgem همچنین قول داده است که شروع به کار کند. “بالا بردن سطح استانداردهای خود برای تامین مالی تامین کننده انرژی برای اطمینان از ارائه “مدل تجاری پایدار” که خطرات را برای مصرف کنندگان به حداقل می رساند.

تنظیم کننده همچنین قصد دارد بر انتظارات خود تأکید کند. در مورد اینکه چگونه تامین کنندگان باید با ارائه طرح های پرداخت بدهی یا سایر حمایت های مالی «به آسیب پذیرترین مصرف کنندگان خود» به خانوارهایی که در تقلا برای پرداخت قبوض خود هستند کمک کنند. p>

Ofgem مجموعه ای متشکل از هفت تامین کننده را در روز جمعه نام برد و شرمنده کرد که احتمالاً مهلت تأخیر پرداخت را برای مجموع ۱۷.۹ میلیون پوند یارانه انرژی های تجدیدپذیر جمع آوری شده از صورتحساب های انرژی مشتریان خود از دست می دهند. تا ۳۱ اکتبر.

تنظیم‌کننده به Ampower، Whoop Energy، Delta Gas and Power، Entice Energy، MA Energy، Neon Reef و Together Energy دستور داده است تا مهلت مقرر را رعایت کنند وگرنه خطر می‌کنند. از دست دادن مجوزهای تامین کننده خود به طور معمول، تامین‌کنندگانی که برای انجام تعهدات مالی خود تلاش می‌کنند، اغلب در معرض خطر رکود هستند.

برلی گفت: “افزایش بی سابقه و غیرمنتظره قیمت گاز و برق طی ماه های اخیر بازارهای انرژی را تحت فشار شدید قرار داده است”.

ثبت تا ایمیل روزانه Business Today یا Guardian Business را در Twitter در @BusinessDesk دنبال کنید

بیش از ۱۵ میلیون خانوار با یکی از شدیدترین افزایش‌های صورت‌حساب مواجه شدند. در این ماه پس از اینکه Ofgem سقف تعرفه های استاندارد را تا حدود ۱۲.۵% ​​برداشت.

موسسات خیریه فقر سوخت هشدار داده اند که اگر “افزایش غیرقابل کنترل قیمت” هر سه ماه یکبار ظاهر شود، تغییر سقف قیمت برای واکنش بیشتر در طول سال “وضعیت ناامیدکننده ای برای مصرف کنندگان” ایجاد می کند.

پیتر اسمیت، کارگردان در موسسه خیریه فقر سوخت، National Energy Action، گفت: “Ofgem باید به خاطر داشته باشد که میلیون ها مصرف کننده انرژی با زمستان بسیار تیره و تاریکی مواجه خواهند شد و چشم انداز افزایش بیشتر و منظم تر غیرقابل تصور خواهد بود.”


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *