ترددهای دریایی در مسیر خارگ با ۵۰ درصد ظرفیت شناورها انجام شود

ترددهای دریایی در مسیر خارگ با ۵۰ درصد ظرفیت شناورها انجام شود
ترددهای دریایی در مسیر خارگ با ۵۰ درصد ظرفیت شناورها انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران بخش ویژه خارگ اظهار داشت: اقدامات و طرح‌های انجام شده در خارگ تاکنون منتج به اجرای موفق مراحل مختلف مقابله با بیماری کرونا شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت اهالی ساکن جزیره خارگ با رعایت اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا، مصوبات این جلسه تا پایان طرح فاصله گذاری هوشمند لازم الاجرا است.

وی افزود: با همفکری صورت گرفته، ترددهای دریایی از بوشهر و گناوه به خارگ با ۵۰ درصد ظرفیت شناورها انجام شود که اداره بندر و دریانوردی خارگ به عنوان ناظر بر ظرفیت شناورها است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی ابلاغیه وزارت بهداشت در پایانه‌های مسافربری بوشهر – گناوه و خارگ و همچنین طول مسیر تردد دریایی، با نظارت اداره کل بنادر دریانوردی استان بوشهر و ستاد کرونا و مرکز بهداشت درمان خارگ و بیمارستان نفت و خدمه شناورها لحاظ شود.

رضایی گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و تب سنجی و اکسیژن‌متری در پایانه مسافربری مروارید خارگ انجام شود و همچنین اولویت فروش بلیط از ظرفیت ابلاغ شده ۷۰ درصد به بومیان و ۳۰ درصد به نیروهای شرکتی اختصاص داده شود.

وی تاکید کرد: به همت مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و با توجه به شرایط جوی جزیره فردا یک شنبه پرواز فوق‌العاده‌ای در مسیر بوشهر-خارگ-بوشهر در اختیار اهالی شریف جزیره خارگ قرار گرفت.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *