تحلیل سرمربی تیم ملی بوکس ترکیه از اردوی مشترک در ایران

ریمو زامورا سرمربی کوبایی تیم ملی ترکیه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط تیم خود در اردوی مشترک با بوکسورهای کشورمان گفت: قبل از اینکه به ایران بیاییم در تورنمنتی به میزبانی بلاروس شرکت کردیم و وقتی دعوتنامه ایرانی ها را دیدیم با کمال میل حضور در این اردوی مشترک را قبول کردیم تا ما هم خودمان را برای رقابتهای کسب سهمیه المپیک اروپا که به میزبانی لندن برگزار می شود آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ترکیه افزود: بوکسورهای ایرانی تکنیک خوبی دارند و استعدادشان هم بالاست و اگر به توصیه های فنی مربیانشان گوش بدهند می توانند شرایط بهتری داشته باشند. 

زامورا ادامه داد: ایران را تیم خوبی دیدم و دوست دارم که آنها هم به ترکیه بیایند ولی فعلا هم برنامه ما و هم برنامه فدراسیون بوکس ایران پر است و بعید می دانم در ترکیه نیز اردوی مشترک داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تهران دیدن کردید؟ تصریح کرد: خیلی فرصت نکردیم از تهران دیدن کنیم و بیشتر درگیر تمرین بودیم. البته از موزه ملی ورزش شما دیدن کردیم و با برخی قهرمانانتان هم دیدار داشتیم. برایم جالب بود که ایران این همه قهرمان المپیک دارد.

سرمربی تیم ملی ترکیه در پاسخ به این سوال که پیشنهادتان برای ارتقای بوکس ایران چیست؟ گفت: اگر بخواهم رک صحبت کنم ایران هم بوکسورهای خوبی دارد و هم مربیان با تجربه ای. بوکسورهای ایرانی باید با جدیت بیشتری کار  و در مسابقات تدارکاتی پر تعدادتری شرکت کنند. آنها هرچقدر خود را بیشتر محک بزنند آمادگی‌شان برای حضور در رقابتهای اصلی بیشتر می شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *