تحقق ۱۴۳ درصدی برنامه آموزش مدیران کنترل کیفیت در اردبیل

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل ؛ هاشم علایی بیان کرد: در سال گذشته، ۵ هزار و ۶۳۳ نفر ساعت دوره آموزشی برای مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان اردبیل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، ۱۴۳ درصد تحقق داشته است.

وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی برای مدیران کنترل کیفی را ارتقا سطح دانش علمی و فنی، کاهش هزینه‌ها در واحد تولیدی، کنترل مصرف انرژی در روند بهبود عملکرد واحدهای تولیدی و نهایتاً کیفیت و استاندارد سازی محصولات تولیدی دانست.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: در زمینه آموزش کارشناسان استاندارد نیز طی مدت ذکر شده ۴۲۶ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، ۱۰۰ درصد تحقق داشته است.

علایی گفت: استاندارد اردبیل در سال ۹۸ تمامی تلاش خود را برای تحقق مأموریت‌ها و رسالت‌های ذاتی خود به کار بسته است چنانچه در سال گذشته این اداره کل با آموزش ۱۱ هزار و ۹۹۶ نفر ساعت در حوزه آموزش‌های برون سازمانی که شامل کارآموزان، دستگاه‌های اجرایی، دانشجویان، آزمایشگاه‌ها و به طور کلی مواردی غیر از کارمندان، مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد را در بر می‌گیرد موفقیت چشمگیری داشته و ۲۶۷ درصد تحقق برنامه عملیاتی را در پی داشته است.

به گفته وی، کارکنان شاغل در اداره استاندارد استان اردبیل نیز در سال گذشته، بیش از ۲ هزار و ۹۷۲ نفر ساعت آموزش دیدند که در این زمینه نیز شاهد تحقق ۱۲۲ درصدی برنامه مصوب بودیم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در راستای اجرای بند ج اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری امور تصدی‌گری به بخش خصوصی، دوره‌های آموزشی مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و سایر آموزش‌ها توسط شرکت‌های آموزشی همکار برگزار می‌شود که محتوای این دوره‌ها بر اساس نیازسنجی‌ها و اهداف مدون سازمان ملی استاندارد ایران به سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، پیشنهاد و مصوب می‌شود.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

البرز

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *