تامین کالاهای اساسی و مایحتاج ماه رمضان مردم استان مرکزی

تامین کالاهای اساسی و مایحتاج ماه رمضان مردم استان مرکزی
تامین کالاهای اساسی و مایحتاج ماه رمضان مردم استان مرکزی

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی ؛حسنی سرپرست  اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مرکزی ، گفت: کالاهای اساسی و مایحتاج مردم استان برای ماه رمضان تامین شده است.

حسنی افزود: حدود هزارتن برنج، هزار تن شکر، هزار تن روغن، ۴۵۰ تن مرغ منجمد، ۳۰۰تن گوشت و هزار و ۷۰۰ تن خرما برای ماه مبارک رمضان در استان مرکزی تهیه شده است.

او اضافه کرد: این اقلام با قیمت مصوب در اختیار عاملین مورد نظر قرار گرفته تا بدست مردم برسد.

سرپرست  اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران‌فروشی می‌توانند آن را با سامانه ۱۲۴ بازرسی صنعت معدن و تجارت یا ۳۸۲۰ بازرسی اتاق اصناف در میان بگذارند.

او ادامه داد: علاوه برتامین کالاهای اساسی با ایجاد پویش ملی و کمک مومنانه خیرین حدود۱۲۰ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان تدارک دیده که سازمان صنعت معدن و تجارت اقلام آن را با قیمتی پایین تهیه کرده است.

نحوه قیمت‌گذاری نهایی و چگونگی فرآیند توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در ستاد تنظیم بازار استان مصوب شده و تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه‌های توزیع کننده، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

۴۶


منتشر شده

در

مرکزی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *