تامین نیروهای داوطلب برای حضور در بیمارستان‌ها

تامین نیروهای داوطلب برای حضور در بیمارستان‌ها
تامین نیروهای داوطلب برای حضور در بیمارستان‌ها

محمد نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات این سازمان در برابر ویروس کرونا اظهار داشت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان پشتیبان وزارت بهداشت در دو حوزه درمان با نیروی تامین داوطلب و تجمیع موسسات خیریه و مردم نهاد و حوزه پیشگیری فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات ما در حوزه درمان با تامین داوطلبان تخصصی و عمومی همراه است، عنوان کرد: اقداماتی از جمله حضور داوطلبان در بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمان، رفع نیازهای بخش درمانی و اعطای مجوز به خیریه‌هایی که قصد فعالیت در بیمارستانها را دارند، انجام شده است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر درباره خدمات انجام شده در حوزه پیشگیری نیز توضیح داد: تاکنون با کمک نیروهای داوطلب و جوان با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس در حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار فعالیت کرده‌ایم. این اقدام با توزیع اقلام بهداشتی و خدمات آموزشی میان مردم این مناطق انجام شده است.

نصیری اظهار داشت: به علاوه با مشارکت خیریه‌های مردمی، در حوزه تولید نیز یک میلیون گان برای توزیع میان کادر درمانی کشور تولید شده است. سازمان داوطلبان به صورت روزانه در حال اعطای مجوز به سمن‌ها و موسسات خیریه است و از تمامی خدمات داوطلبانه حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات سازمان داوطلبان انجام هماهنگی‌های لازم برای انتقال خون ایمن بوده و هموطنان می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی به اهدای خون بپردازند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *