تاثیر فوری کالوم چمبرز، آرسنال را در راه پیروزی لیدز قرار داد

در حالی که میکل آرتتا ممکن است تصور برنده شدن این تساوی را از روی نیمکت زیرنشینان قوی داشته باشد، او انتظار نداشت کالوم چمبرز این ضربه را وارد کند. اما این چمبرز بود که از ماه آگوست در حاشیه افکارش بود، که بلافاصله پس از ورود به زمین لیدز را زیر پا گذاشت و راه را برای یک پیروزی راحت در نهایت نشان داد.

ادی نکتیا به او فشار آورد. یک ثانیه برای یادآوری این که غرایز آشناتر درنده او همچنان تیز است. یعنی آرسنال هستند بدون شکست در هشتم و تنها نگرانی ممکن دلیل معرفی چمبرز بود. او به این دلیل فرستاده شد که بن وایت نمی توانست ادامه دهد و آرتتا امیدوار است که در درازمدت، تصمیم برای شروع مدافع میانی گزینه اول او نتیجه معکوس نداشته باشد.

آرتتا طرف های قوی را برای وظایف آرسنال در این رقابت انتخاب کرده است، شاید با این آگاهی که در غیاب تست های اروپایی میان هفته از بازی های اضافی استقبال می شود. این انتخاب شامل ۹ تغییر نسبت به پیروزی بسیار دلگرم کننده مقابل استون ویلا در روز جمعه بود، اگرچه جای تعجب داشت که امیل اسمیت رو و وایت، دو بازیگر ستاره آن شب، بازیکنان باقی مانده بودند.

سپس دوباره، مارسلو بیلسا هفت نفر از کسانی را که تساوی آخرین نفس را با وولوز آغاز کردند، حفظ کرد. لیدز به شدت نیاز دارد تا خودش را در فرم بازی کند و کالوین فیلیپس که پس از مصدومیت برای اولین حضورش در سه هفته و نیم گذشته دوباره معرفی شد، به آمادگی جسمانی نیاز دارد تا بتواند نیروی محرکه ای باشد که خیلی به او بستگی دارد.

آرسنال طوری شروع شد که گویی به مراتب کمتر دچار اختلال شده است. کودی درامه، مدافع راست ۱۹ ساله ای که بیلسا برای اولین بار بازی کرد، شروعی متزلزل داشت و پس از اینکه گابریل مارتینلی توپ را از او دور کرد، گوش دیگو یورنته را گرم کرد و از مدافع میانی خواست تا اوضاع را نجات دهد. . یورنته به زودی دوباره در آخرین بازی قرار گرفت و تلاش کرد تا جلوی آینسلی میتلند-نایلز را بگیرد که پس از ضربه ادراکی نکتیاه، ضربه ای را از دست بدهد. از روی توپ شل، ساد کولاسیناچ ایلان مسلیه را مجبور کرد در پست نزدیک توپ را نجات دهد.

راهنمای سریع

ساندرلند در ضربات پنالتی QPR را شکست داد

نمایش

چارلی آستین شب بدی را پشت سر گذاشت، زیرا کاپ هودو کیو پی آر در ضربات پنالتی شکست ساندرلند را ادامه داد.

آستین فکر کرد. او دیر به گل رسیده بود برنده اعزام چمپیونشیپ رنجرز به مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو برای اولین بار از سال ۱۹۸۸.

اما این گل به سختی به دلیل آفساید مردود اعلام شد و سپس درد آستین با از دست دادن اولین پنالتی تشدید شد. تیراندازی با این حال، او تنها مقصر نبود، زیرا ایلیاس چیر و یوآن باربت نیز از نقطه هدف خارج شدند و پس از تساوی بدون گل لیگ یک ساندرلند را با نتیجه ۳-۱ در ضربات پنالتی فرستادند.

رکورد رنجرز در جام ها. کمی افتضاح است. ۵۰ شکست آنها در دور سوم جام حذفی یک رکورد محسوب می شود در حالی که هواداران آنها هنوز با ذکر نام واکسهال موتورز، فاتحان آنها در سال ۲۰۰۲، می لرزند.

و اکنون آنها توسط مخالفان لیگ یک در این رقابت ها کنار گذاشته شده اند. هر یک از چهار فصل گذشته.

لیندن گوچ لئون داجاکو را آزاد کرد که ضربه او توسط سنی دینگ دروازه بان رنجرز در پست نزدیکش مهار شد، قبل از اینکه دن نیل هافبک نوجوان در امتداد لبه منطقه رنجرز اسلم کند و دینگ را مجبور کند. به یک سیو دیگر با یک درایو کم.

اما رنجرز شروع به تسلط کرد و تقریباً از لبه منطقه که توسط لی برج با پنجه خارج شده بود، از طریق انباشته باربت جلو رفتند.

چیر با یک شوت برای اولین بار از فاصله ۱۸ یاردی اینچ فاصله داشت و آندره گری در مهاجم اسکاتلندی، لیندون دایکز بازی کرد، که او نیز در موقعیتی دور از هدف بود که توپ را از کنار برگه عبور داد.

ساندرلند تقریباً خطا می کرد. یک گل به خودی خنده دار زمانی که یک دفع کوتاه از فردریک آلوز با فاصله کم تیر دروازه خود را دفع کرد و بورگ دوباره توپ را مهار کرد. رام گری تا در این فاصله بدون گل نگه دارد.

پس از استراحت، آستین با ولتاژ ارسال عثمان کاکای را قبل از رسیدن به لحظه بحث برانگیز شب، ارسال کرد.

شوت آلبرت آدوما به مسیر دروازه منحرف شد. آستین با دنیس سیرکین که ظاهراً هر دو در کنار هم بازی می‌کنند.

اما زمانی که مهاجم کهنه‌کار توپ را به خانه می‌رساند، پرچمی با تأخیر بالا زده شد و پنالتی‌ها به نشانه‌ی پنالتی زده شد.

ضربه نقطه‌ای آستین توسط برج مهار شد و رنجرها دوباره در جام ناامید شدند.

آیا این مفید بود ?

نکتیاه، یک استعداد در حال توقف که اولین حضور خود را پس از پیروزی بر AFC ویمبلدون دور قبل انجام می داد، پاسکال استرویک را با یک چرخش عالی نزدیک به نیمه راه گیج کرد، اما لیدز به تدریج شروع به یافتن پاهای خود کرد. در دقیقه ۱۹ دن جیمز با پاس فوق العاده ای از یورنته آزاد شد، اما نتوانست کاملاً از برند لنو عبور کند. قبل از نیم ساعت، لنو، که امروزه با حمایت آرتتا و آرسنال محکم از آرون رمزدیل سبقت گرفته بود، در هنگام عقب نشینی از جک هریسون، یک توقف مفید انجام داد.

فراتر از اجمالی ابتکارات Maitland-Niles در خط هافبک و برخی از حملات مشخصاً آرام وایت، که با باشگاه قرضی سابق خود روبرو بود، تهدیدات آرسنال به طور قابل توجهی کمرنگ شد. لیدز حداقل نسخه‌ای از انرژی را نشان می‌داد که مشخصه دوران مدیریت بیلسا بود و از بهترین حرکت بازی تا به امروز، زمانی که رودریگو هوشمندانه به تایلر رابرتز اجازه داد تا ضربه‌ای به بیرون بزند، دوباره نسبتاً نزدیک شد. لنو سپس با هوشمندی زیر پای رودریگو قرار گرفت، اما افتتاحیه پایانی نیمه اول به دست اسمیت روو که تا آن زمان ساکت بود، افتاد، که پس از دفاع ناقص، با پای چپ خود به شدت انفجار داد.

بیلسا نزدیکتر شد. با معرفی ماتئوش کلیچ برای آدام فورشاو در این فاصله، به یازده مورد علاقه خود. پس از شروع یکنواخت دوره دوم، او با تعویض رابرتز با مکاشفه آخر هفته، جو گلهارت، دوباره تاس انداخت. آن سوئیچ ها تاکتیکی به نظر می رسید. چه توالی عجیبی بود، پس زمانی که یک تعویض ناخواسته توسط آرتتا سودهای فوری درو کرد.

ادی نکتیا دومین گل آرسنال را جشن می گیرد و بازی را فراتر از لیدز می برد. عکس: استوارت مک فارلین/ آرسنال اف سی/ گتی ایماژ

این همیشه برای شروع وایت خطرناک به نظر می رسید، که در نیمه اول ضربه ای را انجام داد و در دقیقه ۵۵ قبل از خروج تحت درمان قرار گرفت. عواقب آن به مرور زمان مشخص خواهد شد. ثمره این تغییر، به طرز شگفت انگیزی، گل بازیکنی بود که به جای او به کار گرفته شد.

وظیفه فوری چمبرز این بود که به کرنر برود و بعد از حرکت اسمیت روو به سمت بالا برود. در زمان تحویل، نکتیاه برای نیکلاس پپه تکان داد تا در پست دور به عقب برگردد. در چمبرز بخار شده که ضربه سرش توسط مسلیه بسته شد. پس از چند ثانیه انتظار، آندره مارینر تأیید کرد که از خط عبور کرده است. بازیکنان آرسنال در یک بسته در نزدیکی مناطق فنی جشن گرفتند تا اولین گل این مدافع را از سپتامبر ۲۰۱۹ نشان دهند.

The Fiver: ثبت نام کنید و ایمیل فوتبال روزانه ما را دریافت کنید.

به زودی آنها می توانند دوباره خوشحال شوند. آرسنال از زمان گلزنی کاملاً کنترل را در دست داشت و زمانی که نکتیا، همیشه در حال حرکت بود، با ضربه سر ناقص لیام کوپر به او ضربه زد، اوضاع را ایمن کرد. این باعث شد که دروازه بان او در سرزمین هیچ کس نباشد و نکتیا، در حالی که به اطراف مسلیه می چرخید، پاها و خونسردی او را حفظ کرد تا از زاویه ای بسته تبدیل شود. بازدیدکنندگان هرگز شبیه یک جنگنده نبودند.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *