تاتنهام و توقف مذاکرات برای تمدید با زوج ترسناک

به گزارش “ورزش سه”، زوج فوق‌العاده خط حمله تاتنهام یعنی هری کین و سون هیونگ مین در فصل جاری نمایش های خیره کننده ای از خود ارائه داده اند و یکی از مهمترین دلایل موفقیت تیم ژوزه مورینیو بوده‌اند.

هری کین، در فصل جاری و تا به اینجای مسابقات آمار خیره کننده ۱۰ گل و ۱۱ پاس گل را از خود به ثبت رسانده، در حالی که زوج کره ای او در خط حمله تیم لندنی یعنی سون هیونگ مین تا کنون ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کرده است.

تاتنهام و توقف مذاکرات برای تمدید با زوج ترسناک
تاتنهام و توقف مذاکرات برای تمدید با زوج ترسناک

طی روزهای گذشته گفته شد که باشگاه تاتنهام قصد دارد با توجه به شایعات علاقه منچسترسیتی به جذب هری کین قرارداد این بازیکن را تمدید کند. از طرفی شنیده شده که برخی باشگاه‌ها به جذب سون هیونگ مین نیز علاقه نشان داده اند و به همین خاطر از ستاره کره ای نیز به عنوان یکی از سوژه‌های باشگاه لندنی برای تمدید قرارداد نام برده شد.

اما برخلاف گمانه‌زنی‌های مطرح شده استاندارد در گزارشی مدعی شده که دو ستاره خط حمله تاتنهام فعلا دارای قرارداد بلندمدتی با این تیم هستند و این باشگاه مذاکرات خود را برای تمدید با آن ها در شرایط اقتصادی کنونی و بحران به وجود آمده ناشی از کرونا متوقف کرده و اساساً معتقد است که فعلاً اضطراری در این رابطه وجود ندارد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *