بیش از ۳۱ هزار نفر در نطنز و قمصر واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی فردوسی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۳۱ هزار و ۳۵۰ نفر از جمعیت حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر واجد شرایط اخذ رای هستند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۶۳۲ نفر را زنان و ۱۵ هزار و ۷۱۸ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه، یک هزار و ۳۲۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارت فعالیت می‌کنند تا فرایند انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

فرماندار نطنز  بیان داشت: برای حوزه انتخابیه نطنز و قمصر تعداد ۷۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۵۷ شعبه در شهرستان نطنز و ۱۳ شعبه در بخش قمصر قرار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تعدد کاندیداها و فعالیت های ایشان در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی شور و نشاط فراوانی را در سطح جامعه ایجاد کرده است و امیدواریم همانند دوره های قبل شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

فردوسی تاکید کرد: برای برگزاری انتخابات سالم، پر شور و با مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای در روز دوم اسفندماه، تمامی تمهیدات اجرایی، نظارتی و امنیتی در شورای تامین شهرستان نطنز اندیشیده شده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *