بودجه ۲۰۲۱: صدراعظم هزینه ها را برای شروع ساخت صندوقچه جنگ انتخاباتی محدود می کند

ریشی سوناک پس از محدود کردن بودجه خود قصد کاهش مالیات ها را قبل از انتخابات عمومی بعدی دارد. کمک به مقابله با بحران هزینه زندگی زمستانی به منظور شروع ساختن یک صندوق جنگی برای سال های آینده.

صدر اعظم شفاف سازی کرد اینکه افزایش هزینه‌ها که با بهبود اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار در سال جاری امکان‌پذیر شد، تکرار نخواهد شد زیرا او به نمایندگان محافظه‌کار اطمینان داد که برای کاهش بالاترین سطوح مالیات بریتانیا از اوایل دهه ۱۹۵۰ اقدام خواهد کرد.

سناک ساعاتی پس از ایراد سومین سخنرانی بودجه خود، به پشتیبانان خود گفت: “من با شما حرف نمی زنم… نظر من این است که رفتن به جلو هر پوند حاشیه ای که داریم باید کمتر شود مالیات مردم، نه هزینه‌های بیشتر.

پیش از این، صدراعظم با اعلام افزایش هزینه‌ها برای تمام بخش‌های دولتی برای سه سال آینده به دنبال کاهش تنش با نخست‌وزیر بود. و اصلاحات اساسی در مالیات الکل که هزینه نوشیدن را کاهش می دهد. ۲۵ میلیارد پوند اضافی در سال آینده هزینه خواهد شد.

این بسته – که برای نشان دادن چگونگی حرکت بریتانیا پس از همه گیری ۱۸ ماه گذشته طراحی شده است – توسط گروه های محیط زیست مورد انتقاد قرار گرفت. عدم وجود اقدامات سبز جدید در آستانه کنفرانس سازمان ملل متحد در هفته آینده در گلاسکو.

«این بودجه یک هدف شخصی برای دولتی بود که لوک مورفی، در مؤسسه تحقیقات سیاست عمومی، گفت: باید جهان را به عصر جدید کم کربن هدایت کند.

و حزب کارگر آن را به دلیل کوتاهی در کمک به خانواده ها محکوم کرد. با افزایش قیمت‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

ریچل ریوز، صدراعظم در سایه، که به جای سر کیر استارمر مبتلا به کووید ایستاده بود تا پاسخ حزب کارگر به بودجه را بدهد، گفت: «خانواده‌ها در حال مبارزه هستند. با بحران هزینه زندگی، کسب و کارها تحت تاثیر بحران زنجیره تامین قرار گرفتند s، کسانی که به مدارس و بیمارستان‌های ما و پلیس ما متکی هستند – آن‌ها دنیایی را که صدراعظم توصیف می‌کند، نمی‌شناسند. آنها فکر خواهند کرد که او در یک جهان موازی زندگی می کند.”

ریوز این واقعیت را برجسته کرد که سوناک مالیات بانک ها، شراب گازدار و سفرهای هوایی داخلی را کاهش داده بود، اما مقدار کمی داشت. رای دهندگان زیادی را ارائه دهد. «حداقل بانکدارانی که در پروازهای کوتاه مدت شامپاین می‌خورند، امروز این بودجه را تشویق خواهند کرد.»

بعد از سرزنش النور لینگ، معاون رئیس‌جمهور به دلیل افشای مقدار زیادی از بودجه‌اش از قبل. یکی از شگفتی‌های Sunak اعلام کاهش جزئی دولت در تصمیم بحث‌برانگیز خود برای صرفه‌جویی ۶ میلیارد پوندی با پایان دادن به افزایش موقت ۲۰ پوندی در هفته اعتبار جهانی بود که در آغاز همه‌گیری ایجاد شد.

صدراعظم ۲ میلیارد پوند را به مدعیان شاغل در UC پس داد و با کاهش نرخ کاهش مزایای آنها در صورت افزایش دستمزدشان، گفت که این حرکت را شروعی برای کاهش مالیات جدید می داند. دولت.

سوناک گفت: «من می‌خواهم این موضوع ساده را به مجلس و مردم بریتانیا بگویم. “هدف من کاهش مالیات است. تا پایان این مجلس، من می‌خواهم مالیات‌ها کاهش یابند نه افزایش.

«من می‌خواهم این جامعه جامعه‌ای باشد که به انرژی، نبوغ و خلاقیت پاداش دهد. جامعه ای که به کار پاداش می دهد. این همان چیزی است که ما در این طرف مجلس معتقدیم. این مأموریت من در باقیمانده این مجلس است.

نمایندگان محافظه کار با اشتیاق از بودجه استقبال کردند – به ویژه تعهدات مربوط به هزینه هایی که برای تعداد زیادی از حوزه های انتخابیه برای همه چیز از تبدیل زمین های متروکه به اراضی متروکه انجام می شود. «پارک‌های جیبی»، به یک جاذبه جدید بیتلز در اسکله لیورپول. بعداً بسیاری از پیام‌های از پیش آماده شده در توییتر را منتشر کردند که سرمایه‌گذاری‌ها در منطقه محلی خود را برجسته می‌کرد.

در حال حاضر هزینه‌های سوناک، کاهش مالیات‌ها توسط rosier پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت برای اقتصاد ارائه‌شده توسط دفتر مستقل مسئولیت بودجه، که خود را اصلاح کرده است. پیش‌بینی رشد سال ۲۰۲۱ از ۴ درصد به ۶.۵ درصد و تخمین خود را از «اسکار» بلندمدت اقتصاد ناشی از همه‌گیری کاهش داد.

OBR گفت چشم‌انداز رشد قوی‌تر همراه است. با پول جمع آوری شده از اعلامیه ماه گذشته بیمه ملی بالاتر برای پرداخت هزینه های بهداشت و درمان و مراقبت های اجتماعی، ۵۰ میلیارد پوند منابع اضافی برای به کارگیری در بودجه سوناک در اختیار سوناک قرار داد که ۳۰ میلیارد پوند از آن را هزینه کرد.

اما ناظر مالی دولت هشدار داد که افزایش تورم افزایش دستمزدها را جبران کرده و منجر به تغییر استانداردهای زندگی در سال آینده خواهد شد.

“ما انتظار داریم تورم در سال آینده به ۴.۴ درصد برسد، در حالی که ریسک های اطراف آن به سمت بالا متمایل شده است. اخبار از زمانی که پیش‌بینی ما را بسته‌ایم با تورم نزدیک به ۵ درصد در سال آینده مطابقت دارد. و می تواند به بالاترین نرخی که در سه دهه اخیر در بریتانیا دیده شده است برسد.

پل جانسون، مدیر موسسه مطالعات مالی، چشم انداز مالی خانوار را “در واقع” توصیف کرد. افتضاح”.

تورستن بل، مدیر اجرایی اندیشکده بنیاد رزولوشن، گفت که سوناک از “سرمایه باد” OBR خود برای ارائه “بودجه بوریس” استفاده کرده است.

“او از این درآمد بادآورده برای خرج کردن بسیار بیشتر، به خصوص در چند سال آینده استفاده کرده است. اثر ماندگار این هزینه‌های اضافی این است که به او اجازه می‌دهد تا با بازگرداندن کاهش هزینه‌های کمک‌ها، و افزایش سخاوت اعتبار جهانی برای مدعیان کارگر، تا حدی برخی از تصمیم‌های خود را تغییر دهد.

“ اما پیش‌بینی‌ها حاوی اخبار بسیار کمتری برای امور مالی خانوار بود. تورم بالاتر به جز پایان رشد درآمد سال آینده خواهد بود. استقبال صدراعظم از کاهش کاهش اعتبار جهانی، به جای مقابله با بحران هزینه زندگی که امروزه میلیون ها خانواده در سراسر بریتانیا با آن مواجه هستند، کاهش خواهد یافت.

نیل شیرینگ، رئیس گروه اقتصاددان در کاپیتال اکونومیکس، گفت: «این بودجه شاید بیشتر به خاطر کارهایی که صدراعظم انجام نداد قابل توجه بود تا کارهایی که انجام داد. OBR ارتقای قابل توجهی را در پیش بینی های خود برای امور مالی عمومی به Rishi Sunak ارائه کرد، اما، در حالی که صدراعظم مقداری از درآمدهای بادآورده را خرج کرد، مقدار قابل توجهی پس انداز شد – به صدراعظم اجازه داد تا شروع به ساخت جعبه جنگی کند که می تواند قبل از انتخابات بعدی مستقر شود. ”

مجلس فعلی تا ماه می ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت، اگرچه گمانه زنی ها وجود دارد که جانسون در حال آماده شدن برای رفتن به کشور در سال ۲۰۲۳ است.

خزانه داری گفت ۳۰ میلیارد پوند از اقدامات سبز به عنوان بخشی از بسته صفر خالص دولت در هفته گذشته اعلام شده است.

اما دارن جونز، رئیس کارگری تجارت، انرژی و کمیته استراتژی صنعتی، گفت: «این بودجه یک فرصت از دست رفته در مورد تغییرات آب و هوایی بود، که نتوانست رهبری لازم را در مورد اقدامات مالی مورد نیاز برای تسریع پیشرفت به سمت هدف خالص صفر تعیین کند. درست چند روز قبل از نشست بین‌المللی تغییرات آب و هوایی Cop26، این نگران‌کننده است که خزانه‌داری این فرصت را برای بیان مزایای صفر خالص از دست داد و در عوض دست به اقدامات قهقرایی، مانند کاهش مالیات بر پروازهای داخلی زد.»


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *