بهره برداری از ۶ پروژه هوشمند جاده ای گلستان

به گزارش خبرگزاری علی زینلی اظهارکرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر از ۶ پروژه عمرانی در بخش حمل و نقل هوشمند جاده ای استان با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال بهره برداری می شود.

زینلی افزود: این پروژه ها شامل احداث ۲۲ دوربین ثبت تخلف سرعت (ثبت تخلفات عبور و مرور )،چهار دوربین نظارت تصویری و یک سامانه توزین در حال حرکت (WIM) است.

به گفته وی، نصب و راه اندازی ۲۲ سامانه ثبت تخلفات در راه های شریانی، ترانزیتی و کوهستانی استان برای افزایش نظارت و ایمنی اجرا شد.

زینلی با بیان اینکه برای راه اندازی این سامانه ها بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی هزینه شده، ادامه داد: با راه اندازی و نصب این سامانه ها، تعداد سامانه های ثبت تخلفات در راه های استان به ۴۲ سامانه رسیده است.

زینلی درباره دوربین های نظارت تصویری هم گفت: این دوربین ها در محور آق قلا-بندرترکمن (سیمین شهر)، گالیکش به جنگل گلستان (تنگه گل)، گرگان- شاهرود (سرعلی آباد) و گرگان- شاهرود (توسکستان بعد از شاهکوه بالا) با پنج میلیارد ریال درحال بهره برداری هستند.

وی افزود: سامانه توزین در حال حرکت (WIM) هم در محور گرگان- علی آباد بعد از کارخانه آرد با ۱۵ میلیارد ریال هزینه نصب و راه اندازی شده است.


منتشر شده

در

گلستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *