بهره برداری از کارخانه تولید آنزیم سبب کاهش وابستگی به خارج میشود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین واحد تولید آنزیم‌های صنعتی کشور که در صفادشت ملارد افتتاح شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در زمینه بعضی از محصولات که هم در صنایع غذایی هم در صنایع شوینده و در بقیه قسمت‌ها، به خصوص فرآورده‌های پروبیوتیک نیازمند آنزیم هستیم و این واحد بسیار ارزشمند است.

نمکی با بیان اینکه این حرکت بزرگ و ملی، گره گشا خیلی از مشکلات ما در زمینه تولید فرآورده‌ها خواهد بود گفت: راه اندازی این واحد کار قشنگ و بسیار بزرگی است که توسط متخصصان داخلی را ساماندهی شد و امیدوارم که در این زمینه موفق باشند.

بر اساس این گزارش این واحد تولید آنزیم‌های صنعتی اولین و تنها دارنده تکنولوژی تولید آنزیم صنعتی در کشور که توانسته، آنزیم‌های صنعتی در صنایع لبنیات، نشاسته و گلوکز، آرد و نان، چرم و نساجی، شوینده‌ها و دام و طیور را تولید کند.

گفتنی است که این تکنولوژی قادر است تمامی آنزیم‌ها را به اشکال مختلف مایع، پودر (پودر، گرانول و پلت) و اندازه ذره‌ای متفاوت تولید و عرضه کند و در زمینه صادرات نیز، روسیه به عنوان یکی از بازارهای صادراتی آنزیم صنعتی این شرکت محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *