بهتر بود که فدراسیون والیبال ۱۰ درصد سهم خود را می‌بخشید

بهتر بود که فدراسیون والیبال ۱۰ درصد سهم خود را می‌بخشید
بهتر بود که فدراسیون والیبال ۱۰ درصد سهم خود را می‌بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند. باشگاه سایپا یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر والیبال بود و روز گذشته به بازیکنان خود اعلام کرد که ۷۰ درصد قرارداد به بازیکنان پرداخت و ۳۰ درصد پرداخت نمی‌شود. فدراسیون والیبال نیز ۱۰ درصد سهم خود را دریافت خواهد کرد.

امید هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت پرداخت قرارداد بازیکنان گفت: قرار بر این شد ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود و ۳۰ درصد باقی بماند. همچنین فدراسیون والیبال ۱۰ درصد سهم خود را برداشت خواهد کرد که البته ما این ۱۰ درصد را از ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان کسر نخواهیم کرد، یعنی بازیکنان ۷۰ درصد را کامل دریافت خواهند کرد و ما ۱۰ درصد سهم فدراسیون را از ۳۰ درصد باقیمانده پرداخت می‌کنیم.

مدیر تیم والیبال سایپا در ادامه افزود: شیوع ویروس کرونا تمام کشور را تحت تأثیر قرار داد و این مشکل برای همه پیش آمده است. قرار بود هم باشگاه‌ها و هم بازیکنان کمی از سهم خود کوتاه بیایند و باشگاه سایپا نیز پذیرفت علیرغم نیمه تمام ماندن مسابقات، ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

وی در ادامه افزود: ای کاش فدراسیون هم کمک می‌کرد و قشنگ‌تر بود که فدراسیون والیبال ۱۰ درصد سهم خود را می‌بخشید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *