بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

برترین‌ها: همان‌قدر که پوست صورت شما نیازمند آبرسانی مداوم و روزانه است تا شادابی خودش را حفظ کند، موهای‌تان هم از این قاعده مستثنا نیست؛ به‌خصوص مو‌های رنگ شده. مو به دلیل مواد شیمیایی موجود در رنگ و شامپو‌های مختلف رطوبت خودش را از دست می‌دهد که سرآغاز مشکلاتی مثل ریزش است. برای جلوگیری از این جریان ناخوشایند باید از آبرسان‌ها یا سرم‌های موی موجود در بازار استفاده کنید.

سرم موی کریستال

ویتامین‌های E و B۵ موجود در سرم موی کریستال با حفظ رطوبت و آبرسانی موها، نرمی و لطافت مو‌ها را هم برعهده دارد. عصاره‌ی موجود در سرم موی کریستال گیاه گزنه است. کریستال حاوی مواد معدنی است که منجربه تقویت مو‌ها می‌شود و به سلامت مو‌ها هم کمک می‌کند. پس از استفاده از سرم کریستال نیازی نیست موهایتان را آبکشی کنید چرا که سرم جذب موهایتان شده و تاثیر خود را بهترنشان می‌دهد.


سرم نرم کننده مو سینره

سرم نرم کننده سینره دارای فرمول سیلیکونی سبک و فاقد الکل است و جهت برطرف کردن وز و بدحالتی مو‌های خشک و شکننده و مجعد طراحی شده استاین سرم به راحتی روی مو‌ها گسترده شده و لایه محافظی روی آن‌ها ایجاد می‌کند.

تشکیل این لایه سیلیکونی روی مو‌ها باعث می‌شود تا سطح مو نرم و صاف شده و مو‌ها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند. وجود این لایه بر روی مو باعث افزایش رطوبت و درخشندگی مو می‌گردد و از ایجاد مو خوره جلوگیری می‌کند. در مو‌های رنگ شده باعث جلای مو می‌شود و به رنگ مو جلوه می‌دهد.


سرم کراتین مو سریتا

این سرم مو برای انواع مو‌های خشک و چرب و یا صاف و مجعد و همچنین ترمیم مو‌های آسیب دیده ناشی از رنگ، فر و صاف کردن مناسب است. مواد مغذی مو را فراهم می‌کند و به آن‌ها استحکام می‌بخشد. همچنین مو‌ها را حالت داده و آن‌ها را سالم، ابریشمی و براق می‌گرداند.


سرم موی روغن آرگان توجال

این سرم بسیار سبک و لطیف بوده و مخصوص مو‌های نازک و آسیب‌دیده است. روغن آرگان موجود در این سرم، مو‌ها را تقویت کرده و باعث درخشندگی آن‌ها می‌شود. با ابریشم مایع به‌کار رفته در این سرم، کوتیکول (ساقه) مو ترمیم و یکدست شده و استحکام و مقاومت مو‌ها افزایش چند برابر پیدا میکند.


سرم مو گلیس

سرم مو گلیس با ترکیبی قوی از کراتین موجب جلوگیری از موخوره، افزایش درخشندگی و بازسازی مو‌ها می‌شود. این سرم مو پس از هر شست‌وشو رطوبت از دست رفته مو را کاملاً جبران کرده و بر حالت پذیری مو می‌افزاید و با تقویت ساقه‌های مو از ایجاد الکتریسیته ساکن خصوصاً پس از سشوار کشیدن پیشگیری کرده و وز مو‌ها را از بین می‌برد.


منتشر شده

در

سبک زندگی, مد و زیبایی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *