بهار ۹۹ زمان طلایی برای بهبود سهمیه المپیک قایق‌رانی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سهرابیان بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم مجمع انتخابات رئیس هیئت قایقرانی استان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان بابیان اینکه کسب سهمیه المپیک از فروردین امسال آغاز می‌شود، ابراز داشت: فروردین و اردیبهشت سال آینده زمان طلایی برای بهبود سهمیه المپیک قایق‌رانی ایران است.

وی بابیان اینکه اسفندماه امسال مسابقات کسب سهمیه در بخش قایق بادبانی به میزبانی ابوظبی برگزار می‌شود، افزود: احمد احمدی از ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند که علیرغم کار بسیار دشواری که پیش رودارند برای ایشان موفقیت و کسب نتیجه مطلوب آرزومند هستیم.

رئیس فدراسیون قایق‌رانی و اسکی روی آب بابیان اینکه ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در فروردین و اردیبهشت‌ماه آمادگی کامل را دارد، ابراز داشت: می‌توان گفت سطح ورزشکاران ایرانی مطلوب است که می‌بایست برای کسب سهمیه المپیک این تلاش‌ها بیشتر شود.

سهرابیان بابیان اینکه ایران یک سهمیه در مسابقات پاراالمپیک قایقرانی در بخش آب‌های آرام و پاراکانو دارد، اضافه کرد: فروردین و اردیبهشت امسال ایران برای کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در مجمع انتخابات رئیس هیئت قایقرانی استان سمنان علی‌اصغر کاظمی توانست با کسب ۱۰ رأی از مجموع آرا توانست به عنوان رئیس این هیأت ورزشی انتخاب شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *