بغل‌پای قایدی و افسوس علی کریمی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، دومین مصاف استقلال و الدحیل همچون دیدار گذشته دو تیم پرگل و جذاب از آب درآمد. در حالیکه آبی پوشان می توانستند با برتری راهی رختکن شوند، اما تصمیم عجیب و سختگیرانه داور مسابقه و اعلام خطای وریا غفوری باعث شد تا در آخرین لحظات بازی در نیمه نخست حساب کار یک – یک مساوی شود.

در نیمه دوم باز هم غافل شدن از اولونگا باعث شد او گل دوم را به ثمر برساند. وریا که در نیمه اول مرتکب خطای پنالتی شده بود، به دنبال جبران اشتباهش بود. حرکت زیبای کاپیتان استقلال از سمت راست و پاس زمینی او به درون محوطه منجر به گل تساوی شد.

ارسال خوب و زمینی وریا به درون محوطه جریمه رسید و مهدی قایدی که از پشت مدافعین حرکت کرده بود، خیلی سریع خودش را به محل ارسال توپ رساند و با یک ضربه زیبا و تک ضرب دروازه الدحیل را باز کرد تا حساب کار ۲ – ۲ مساوی شود.

مهدی قایدی پس از باز کردن دروازه الدحیل، سریعا توپ را برداشت و به میانه میدان برد تا بازی سریع به جریان انداخته شده و استقلالی ها گل برتری را به ثمر برسانند.

 

 

 

 

 

قایدی که در این رقابت ها عملکرد خوبی از خودش نشان داده و موجب تحسین رسانه های عربی منطقه شده بود، در این بازی نیز برای تیمش گلزنی کرد تا شمار گل هایش را در این رقابت ها به عدد ۳ برساند.

 


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *