بعد از پاسخ IOC در مورد کمیسیون ورزشکاران تصمیم‌گیری می‌شود

بعد از پاسخ IOC در مورد کمیسیون ورزشکاران تصمیم‌گیری می‌شود

 

 

 

کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به دلایلی که منجر به استعفای ۷ نفر از اعضای کمیسیون ورزشکاران شده است، گفت: اعضای مستعفی نسبت به شرایط کمیسیون ورزشکاران و اینکه عملکردی منفعل دارد، معترض هستند. به همین دلیل ضمن اعلام کناره گیری متقاضی ورود ریاست کمیته برای سروسامان دادن به این کمیسیون شده اند.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات برای کمیسیون ورزشکاران باید طبق آئین نامه انجام شود، خاطرنشان کرد: البته این آئین نامه که دو سال قبل و پیش از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران تدوین شد، ابهاماتی دارد طوریکه نیازمند بازنگری و اصلاح بود. به همین دلیل و به منظور رفع ابهامات، آئین نامه موردنظر برای IOC ارسال کردیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد ابهامات آئین نامه گفت: این آئین نامه ابهامات زیادی دارد و در برخی موارد هم با آئین نامه IOC تطابق ندارد. باید منتظر بمانیم تا پاسخ کمیته بین المللی المپیک را دریافت کنیم.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که «افراد مستعفی متقاضی برگزاری مجمع فوق العاده برای کمیسیون ورزشکاران شده اند. این مجمع برگزار می‌شود؟»، گفت: بعد از دریافت پاسخ کمیته بین المللی المپیک و رفع کامل ابهامات، تصمیم گیری می‌شود.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *