بعثت حضرت محمد (ص)بزرگترین نعمت برای بشریت بود

آیت الله حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید مبعث، اظهار داشت: بعثت پیامبر اسلام به شکلی بزرگ است که خداوند می فرماید من بر مومنین منّت گذاشته و یک نفر را به عنوان رسول از میان خود آنها مبعوث کرده‌ام.

وی ادامه داد: خداوند در جای دیگری می فرماید بعثت پیامبر مسئله بسیار بزرگی است و با بعثت رسول خدا بوده که نزول قرآن بر پیامبر اسلام آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اهمیت نزول قرآن، بیان کرد: قرآن کریم با نزول خود نور هدایت را در میان همه مسلمانان گسترش داده و آنها را از ظلمت و تاریکی نجات داد.

وی افزود: در آیات مختلفی از قرآن کریم آمده است که با بعثت حضرت رسول خدا بود بود که بشریت از ظلمت و تاریکی رهایی پیدا کرده و آنها را به سمت و سوی زندگی بهتر و تغییر در رفتار و همچنین زندگی دینی سوق داده شدند.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: قبل از بعثت حضرت رسول (ص ) بشر در جهل و تاریکی به سر می‌برد و زندگی بسیار بدی را تجربه می کرد ولی زمانی که پیامبر اسلام مبعوث شد زندگی بشری تغییر پیدا کرده و زندگی سراسر پر از نور و رحمت در بین مسلمانان گسترش پیدا کرد.

وی عنوان کرد: بعثت بزرگترین نعمت برای کل بشریت بود و بالاترین نعمت در راستای مبعوث شدن حضرت رسول بر تمامی بشریت گسترش پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: ما باید این نعمت ارزشمند که مبعوث شدن یکی از مومنین به عنوان پیامبر اسلام است را ارج نهاده و همواره در مسیر ترویج آموزه های دینی و اسلامی حرکت کنیم و بتوانیم زمینه را برای گسترش روزافزون دین مبین اسلام در سراسر جهان فراهم کنیم.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *