برگزاری مسابقه «جاذبه‌های گردشگری و ماه رمضان» در صومعه سرا

برگزاری مسابقه «جاذبه‌های گردشگری و ماه رمضان» در صومعه سرا

برگزاری مسابقه «جاذبه‌های گردشگری و ماه رمضان» در صومعه سرا

علیرضا مهرگان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌ها، اظهار کرد: در این مدت تمام هتل‌ها و خانه‌های مسافر تا از پذیرش مسافر خودداری کرده اند که این اقدام تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

رئیس میراث فرهنگی صومعه سرا با بیان اینکه این شهرستان دارای چهار هتل و دو مهمان پذیر و ۲۰ خانه مسافر دارای مجوز است، افزود: با کمک و حمایت‌های دولت به تأسیسات گردشگری در آینده شاهد اقدامات خوبی در این زمینه در سطح شهرستان صومعه سرا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با شروع ماه مبارک رمضان به تعدادی از رستوران‌ها، مجوز عرضه غذای به صورت بیرون بر داده شده است، گفت: البته همچنان با تصمیم ستاد ملی مراکز گردشگری و فرهنگی تعطیل است.

مهرگان با بیان اینکه هر ساله جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره رشته خشکار و توت فرنگی با کمک و همیاری مردم، شورا، دهیاری و سازمان مردم نهاد در شهرستان صومعه سرا برگزار می‌شد، اظهار کرد: در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا این جشنواره‌ها در شهرستان برگزار نمی‌شوند.

رئیس میراث فرهنگی صومعه سرا به برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام اشاره و بیان کرد: مسابقه‌هایی در حوزه جاذبه‌های گردشگری و ماه مبارک رمضان با همکاری فعالان فضای مجازی شهرستان برگزار می‌شود که به زودی روند و اجرای مسابقه اطلاع رسانی خواهد شد.


منتشر شده

در

گیلان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *