برگزاری بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲با نام اتحاد قلبها، درخشش آرزوها

برگزاری بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲با نام اتحاد قلبها، درخشش آرزوها

 

به گزارش خبرگزاری مهر، شعار «اتحاد قلب‌ها، درخشش آرزوها» که برای دوره پیش روی بازی‌های پاراآسیایی انتخاب شده در واقع آیینه‌ای از پیام اصلی بازی‌های آسیایی، یعنی «تعامل قلب‌ها برای آینده» است.

درلوگوی این بازی‌های نیز از نماد یک ورزشکار ویلچری که حرکتی روبه جلو دارد، استفاده شده و این حرکت روبه جلو با استفاده از ۱۰ خط نیمه منحنی با رنگ‌هایی از طیف قرمز تا بنفش که در انتها به رنگ زرد ختم می‌شود، نمایش داده شده و رو به دوردست در امتداد است.

این شکل، نمادی از جزر و مد رودخانه کیانتانگ که از میان شهر هانگژو می‌گذرد، است و حرکت روبه جلو ورزشکار ترسیم شده در لوگو، نشان از تحرک، انرژی و آرزوهای اوست.

 

 

 

برگزاری بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲با نام اتحاد قلبها، درخشش آرزوهمجید راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا نیز اظهار داشت: در حالی که هنوز دوسال به برگزاری این بازی‌ها باقی مانده، به کمیته برگزاری به خاطر انتخاب و انتشار نماد و شعار بازی‌ها تبریک می گویم، استفاده این نماد و شعار همراه با هم، حس تحرک و روحیه مثبت این بازی‌ها را به تصویر کشیده و به آنها افتخار می‌کنیم

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی هانگژو از ۹ تا ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۲ (۱۷ الی ۳۰ مهر ماه سال ۱۴۰۱) با شرکت نزدیک به سه هزار ورزشکار و در ۲۲ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *